تابلو استیل +مزایا+ نمونه پروژه ها + عکس+30% تخفیف واقعی

تابلو استیل +مزایا+ نمونه پروژه ها + عکس+30% تخفیف واقعی

  • ضد زنگ، خوردگی و خش
  • جلوه زیبا و طبیعی حتی بدون رنگ زدن
  • قابل استفاده در شهرهای ساحلی و آب و هوای مرطوب
  • دوام، ماندگاری و عمر بالا
  • نیاز به نگهداری کمتر از دیگر متریال تابلو سازی
  • ماندگاری و عمر طولانی در مقایسه با دیگر آلیاژها و هزینه پرداختی.
  • ظاهری بسیار شیک، گران و لاکچری
  • براقیت و جلوه فوق العاده تابلو استیل
  • شکل پذیری و قابلیت برش ساده
  • نورپردازی مدرن
  • تنوع رنگ‌ نسبتا محدود اما بسیار زیبا.
  • تابلو استیل حاوی ورق هایی است که ورق های آن خود در رنگ های نقره ای، طلایی و دیگر رنگ ها در بازار موجود است و نیازی به رنگ آمیزی ندارند.
  • مراحل پیاده سازی و نصب تابلو استیل مدت زمان کمتری می طلبد.
  • قیمت تابلو استیل با توجه به زیبایی آن نسبت به قیمت تابلو چلنیوم کمتر است.
  • تابلوی تبلیغاتی ارزان قیمت
  • قابلیت اجرا در طرح ها و رنگ های متعدد
  • دارای سطح براق و صیقلی
  • به راحتی تمیز می شود و قابلیت شستشو دارد.
  • عدم مات و کدر شدن
  • تغییر رنگ نمی دهد.
  • تابلو استیل در مدلهای پولیش خورده، استیل خش‌دار، مات یا براق طراحی و ساخته می‌شود که هرکدام زیبایی مخصوص خود را دارند و در دو نوع مختلف استیل 304 برای فضاهای خارجی و داخلی و استیل 316 برای ساخت بدنه تابلوهای بزرگ، بسیار مناسب است. استیل یک گام جلوتر از سایر آلیاژها در تابلوسازی حروف برجسته است. برش تابلو استیل از طریق واتر­جت و لیزر که وسیله ای برای برش ابر آلیاژها بوده و به کمک فشار بالای آب، انجام می‌گیرد. البته جدیدترین و حرفه ای ترین دستگاه برش فلزات، دستگاه لیزر فایبر است که از تجهیزات این مجموعه می‌باشد.

    تابلو استیل دارای کیفیت و عمر طولانی بوده و دارای قابلیت نصب نور از پشت تصویر است که در اصطلاح به آن نور آندریک با پایه مخفی گفته می‌شود. در ساخت بعضی از این تابلوها، از ورق استیل نوع نگیر با ضخامت 1 میلیمتر استفاده شده که منظور از ورق نگیر، جذب نشدن آهن ربا به ورق می‌باشد. این خاصیت به علت استفاده از کروم و نیکل در ساخت تابلو بوده که در برابر ورق‌های استیل از نوع بگیر، با توجه به حالت عکس استیل نگیر، آهن ربا را جذب خود می­کند و این تابلو در شرایط مختلف جوی، از دوام کم‌تری برخوردار است.

    FDDRXIbCug

    تابلو استیل چیست؟

    یکی از انواع تابلوهاست که از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است و همانطور که از نامش مشخص است با استفاده از متریال استیل تولید می شود که استیل مورد استفاده در تولید تابلوها به صورت ورق می باشد.

    استفاده از استیل در شرکت های تابلو سازی و ساخت انواع تابلو تبلیغاتی استیل یکی از کاربردهای این متریال می باشد که از استقبال بالایی هم میان مشتریان برخوردار است. تابلو استیل در رنگ های مختلفی ساخته می شود که می توان از آنها به عنوان یک تابلو تبلیغاتی مغازه، شرکت، ارگانها و.. استفاده کرد.

    BAxNBWScZP

    عوامل موثر در قیمت تابلو استیل:

    • اندازه و قطر حروف مورد استفاده روی تابلو
    • قاب مورد استفاده در تابلو و جنس آن
    • نورپردازی خارج و داخل قاب تابلو و حروف
    • طول و عرض تابلو
    • اندازه قطر لبه
    • تعداد رنگ‌های مورد استفاده در ساخت تابلو استیل
    • فونت و اندازه حروف به کار رفته روی تابلو
    • متریال و جنس مواد مصرف شده در ساخت تابلو
    • جنس وسایل و متریال سازنده ی تابلو استیل
    • ضد زنگ بودن ورق ها

    در ساخت تابلوهای استیل، از ورق ­های طلایی و یا نقره ­ای استفاده شده که در کارگاه ها با توجه به اندازه ­های مورد نظر، با استفاده از دستگاه های لیزری برش می‌خورند. ساخت بخش عمده تابلو استیل توسط افراد حرفه­ای و مجرب و بدون استفاده از دستگاه است و به همین علت، قیمت این تابلو با توجه به زحمات زیادی که در ساخت دارد و شیک بودن و میزان جلوه زیاد، نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی بیشتر می‌باشد. البته قیمت این تابلو با در نظر گرفتن ظرافت و زیبایی که دارد، ارزش هزینه کردن را دارد.

     تابلو استیل یکی از انواع تابلوهاست که از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است و همانطور که از نامش مشخص است با استفاده از متریال استیل تولید می شود که استیل مورد استفاده در تولید تابلوها به صورت ورق می باشد.

    استفاده از استیل در شرکت های تابلو سازی و ساخت انواع تابلو تبلیغاتی استیل یکی از کاربردهای این متریال می باشد که از استقبال بالایی هم میان مشتریان برخوردار است.

    تابلو استیل در رنگ های مختلفی ساخته می شود که می توان از آنها به عنوان یک تابلو تبلیغاتی مغازه، شرکت، ارگانها و.. استفاده کرد.

    حروف برجسته استیل یکی از مدل های تابلو استیل است که به شکل برجسته در کارگاه های تابلو سازی تولید می شود؛ ساخت تابلو استیل برجسته هم به این صورت است که در ابتدا حروف مورد نظر روی ورق استیل برش داده می شود و بعد از آن حروف سازان اقدام به جوش دادن لبه استیل، دور تا دور حروف می کنند.

    قیمت تابلو استیل

    ردیفخدماتقیمت (تومان)
    1 تهیه و ساخت تابلو استیل به صورت نوراندریک (هرمتر محیط) 270.000
    2 تهیه و ساخت تابلو استیل لبه پانچ با پلکسی 10 میل دوغی 370.000
    3 تهیه و ساخت تابلو استیل بدون نور(هر متر محیط) 250.000
    4 نصب تابلو استیل به هر صورت (هر متر طول دور حروف) 50.000
    5 ترانس نئون پرو فن دار با گارانتی شرکتی 450.000
    6 حمل لوازم تابلو و حروف ساخته شده تا محل پروژه 200.000
     از قطر قلم 12 سانتیمتر به بالا، به ازای هر 4 سانتیمتر افزایش مبلغ 35,000 تومان به هر متر مربع افزوده می شود. 

    انواع تابلو استیل

    تابلو استیل انواع مختلفی دارد که عبارتند از تابلو استیل ساده، تابلو استیل نوراندریک، تابلو استیل دوغی، تابلو استیل پانچی، تابلو استیل رینگی و تابلو استیل پلاست که در ادامه به شرح آنها می پردازیم.

    حروف برجسته استیل

    حروف برجسته استیل یکی از مدل های تابلو استیل است که به شکل برجسته در کارگاه های تابلو سازی تولید می شود؛ ساخت تابلو استیل برجسته هم به این صورت است که در ابتدا حروف مورد نظر روی ورق استیل برش داده می شود و بعد از آن حروف سازان اقدام به جوش دادن لبه استیل، دور تا دور حروف می کنند.

    تابلو استیل ساده

    به طور کلی تابلو استیل با استفاده از متریال استیل ساخته می شود که نوع ساده آن به این صورت است که روی حروف و لبه آن از جنس استیل می باشد و ساخت آن با استفاده از دستگاه جوش استیل و یا به شکل دستی و با استفاده از هویه و قلع انجام می گیرد.

    تابلو استیل نوراندریک
    همانطور که گفتیم تابلو استیل توسط ورق های استیل در رنگ های متفاوتی ساخته می شود که مراحل ساخت آن به صورت دستی یا توسط دستگاه انجام می گیرد. حروف برجسته استیل به دلیل ماهیت استیل امکان نور پردازی از روبرو و نمای اصلی خود را نخواهد داشت و در صورت ثبت سفارش تابلو استیل همراه با نور پردازی می بایست حروف استیل از قسمت پشت حروف نور پردازی شود.

    نور پردازی حروف استیل نوراندریک به این صورت است که بعد از ساخت حروف، مراحل نور پردازی با استفاده از اس ام دی ها و نصب آنها در قسمت پشت حروف انجام می گیرد. نکته مهمی که باید در مورد تابلو استیل نوراندریک عنوان کرد این است که جهت رویت نور، پایه هایی در قسمت پشت حروف در ابعاد حدودی 3 تا 5 سانتیمتر نصب می شود که بعد از نصب حروف روی سطح مورد نظر شاهد نور پردازی از قسمت پشت حروف خواهیم بود.

    تابلو استیل پانچ

    امروزه یکی از روش های ساخت حروف برجسته استیل، پانچ کردن آن است که منظور از پانچ یعنی ایجاد سوراخ های متعدد روی حروف استیل و یا لبه حروف استیل.

    یکی از دلایلی که تابلو سازان اقدام به پانچ کردن حروف استیل می کنند این است که ظاهری متفاوت از حروف استیل را به نمایش گذارند؛ با ایجاد پانچ روی حروف و لبه حروف، نور پردازی و روشنایی آن به شکل ستاره ای یا حالتی چشمک زن خواهد بود.

    تابلو استیل پلاست

    نمونه دیگری که می توان از حروف برجسته استیل نام برد، تلفیق حروف استیل و حروف نئون پلاستیک است؛ به این صورت که یک حروف نئون پلاستیک و یک حروف استیل ساخته می شود و بعد از آن حروف استیل ساخته شده را روی حروف نئون پلاستیک قرار می دهند.

    بعد از قرار گرفتن حروف استیل روی نئون پلاستیک و روشنایی آن می توان شاهد عبور نور از لبه حروف نئون پلاستیک بود که البته در ساخت این مدل از حروف می بایست لبه حروف استیل کمتر از لبه حروف نئون پلاستیک باشد.

    مورد آخری هم که باید در مورد تابلو حروف استیل و نئون پلاستیک به آن اشاره کنیم این است که برخی از مشتریان این مدل از حروف را با نام حروف استیل پلاست نیز می شناسند.

    تابلو استیل رینگی

    تابلو استیل رینگی یکی از جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی از نوع استیل است که در انواع متفاوتی قابل ساخت می باشد؛ تابلو استیل رینگی در واقع نوعی حروف برجسته است که قابلیت نور پردازی را نیز دارد و به عنوان تابلو های سردر و داخل اماکن تجاری و مسکونی به کار گرفته می شود.

    ظاهر حروف استیل رینگی هم به این شکل است که وسط حروف پلکسی گلاس و لبه آن از جنس استیل می باشد که پیشنهاد می شود برای سفارش تابلو استیل رینگی به صورت حضوری انواع آن را رویت نمایید.

    تابلو استیل دکوری

    یکی از کاربردهای تابلو استیل مربوط می شود به محیط های داخلی ساختمان های تجاری مانند شرکت ها، کارخانه ها و... که می توان تابلو استیل را به شکل لوگو، نام تجاری، نقشه جهان و شکل های مختلف دیگر تولید و داخل مکان مورد نظر نصب کرد.

    انواع تابلو استیل با نورپردازی

    تابلو استیل داری جذابیت و اصالت خاصی نسبت به سایر حروف است؛ اما یک مشکل که وجود دارد این است که، قابلیت رد نور از روبرو را ندارد.

    اما تابلوسازان برای حل این مشکل راه حل های فراوانی پیدا کرده اند که، به توضیح هر کدام می پردازیم:

    تابلواستیل نورمخفی یا بک لایت

    تابلو استیل نوراندریک ( پشت نور) در این روش به کناره لبه استیل، پایه هایی قلع میشود که، با استفاده از آن ها یک اختلاف سطح یا فاصله، در محل نصب ایجاد میشود.

    اس ام دی ها، برای نور پردازی حروف به سطح پشت استیل چسبانده شده و بعد از آن حروف نصب میشود؛ در نتیجه این کار، یک هاله نور به دور حروف ایجاد میشود. 

    در این فضا لامپ های اس ام دی جاسازی می شوند و بعد از نصب تابلو در محل، یک نور در زمینه تابلو فراهم می شود . این حالت را به اصطلاح تابلو استیل نور اندریک می گویند . نور در این تابلو به صورت سایه و روشن به چشم انسانها متصاعد شده و جلوه بسیار زیبایی را برای تابلو به ارمغان می آورد.

    7QpqM2FC6E

    تابلواستیل دوغی بک لایت

    تابلو استیل دوغی ،در این روش: به جای استفاده از پایه های نور اندریک که در آن جای هر پیچ و خود پایه مشخص است، از پلکسی دوغی استفاده میکنیم.

    یک دورگیری یک تا دو سانتی به حروف استیل داده میشود و سپس طلق پلکسی دوغی که یک یا دو سانت بزرگتر از حروف استیل هست توسط دستگاه لیزر برش خورده و حروف استیل و طلق پلکسی دوغی دوبل شده به یکدیگر فیکس میشود.

    این روش بسیار شیک و حرفه ای می باشد؛ زیرا شما هیچ گونه پیچ یا اتصالی نمی بینید و در نتیجه، هنگامی که اس ام دی ها روشن شوند یک هاله نور متمرکز به دور حروف ایجاد میشود.

    qkTzsHcpFw

    تابلو استیل رینگی

    در این حالت، طرح به صورت یک رینگ یک تا دو سانتی متر بریده میشود؛ قسمت داخل استیل خالی و سپس این رینگ یک لبه 2 تا 10 سانتی داده میشود.

    قسمت خالی باقی مانده، پلکسی با رنگ دلخواه مشتری برش خوره قسمت های خالی را پوشش میدهد.

    در نتیجه این روش، یک تابلو استیل با نور دهی از روبر خواهیم داشت؛ به جای پلکسی از حروف وکیوم نیز میتوان استفاده کرد.

    تابلو حروف برجسته رینگی با استفاده از فلز ضد زنگ استیل به شیوه ها و با استفاده از آلیاژها و متریال های متعدد طراحی و پیاده سازی می شود . تابلو استیل رینگی به چند شکل متعدد به شرح زیر می تواند طراحی و پیاده سازی شود :

    • استیل با رینگ استیل
    • استیل با رینگ پلکسی گلاس
    • پلکسی گلاس با رینگ استیل
    • پلکسی گلاس با رینگ پلکسی گلاس
    • چلنیوم با رینگ پلکسی گلاس

    TY0Ue1XHtH

    تابلواستیل پلاستیک (استیل پلاست)

    تابلو استیل پلاست به روزترین و مدرن ترین نوع حروف استیل می باشد که از ترکیب دونوع حروف برجسته استیل و حروف برجسته پلاستیک ساخته می شود.در انواع حروف استیل بیشترین برجستگی و نور دهی را شامل میشود. تابلو استیل پلاست تابلویی مناسب برای فروشگاه ها و ساختمان ها می باشد.

    zKXLAbziuH

    تابلو استیل بدون نور

    در ساخت تابلو استیل بی نور، تابلوساز پس از طراحی حروف و برش آنها، حروف را بر روی زیرساز کار که می تواند چوب ترموود، چوب پی وی سی، ورق کامپوزیت، سنگ، شیشه و دیگر موارد باشد اجرا می کند.

    بسته به نوع زیرساز، تابلو با نام های تابلو استیل ترموود، تابلو استیل کامپوزیت، تابلو استیل بدون نور روی سنگ و دیگر موارد نامگذاری می شود . این تابلو در مکان هایی استفاده می شود که نور حائز اهمیت نیست و محیط نور کافی برای نمایش تابلو را در بردارد.

    2brIr1Rpxr

    تابلو پلاستیل یا تابلو استیل لبه پلاستیک

    ترفند جدید دیگری که در تابلوسازی برای ساخت تابلو استیل مورد استفاده واقع می شود، تابلو پلاستیل است . حال یک سوال مطرح می گردد و آن اینکه :
    تابلو پلاستیل چیست ؟

    تابلو پلاستیل ترکیبی از پلاستیک و استیل است . این تابلو هم ظرافت و زیبایی استیل را در بر دارد و هم با استفاده از پلکسی می توان یک تابلوی نورانی و یا تابلو استیل تابان را در معرض عموم به نمایش گذاشت.

    تابلوساز در هنگام ساخت تابلو پلاستیل از فلز استیل و ورق پلکسی گلاس استفاده می کند . این تابلو می تواند نمایش نوری همچون تابلو نئون پلاستیک داشته باشد.

    p>KENQkbYKza

    تابلو استیل لبه پلاستیک

    در صورتی که از ورق پلکسی به جای رویه حروف برای ساخته لبه ها استفاده شود، یک تابلو استیل با لبه پلاستیک خواهیم داشت . در اجرای این روش، رویه حروف از استیل ساخته می شود و نمی تواند نوری منتشر کند مگر اینکه پانچ شود.

    تابلو استیل رینگی ترکیبی با وکیوم

    ساخت این تابلو با استفاده از حروف برجسته وکیوم انجام می پذیرد . اما برای داشتن لبه های رینگی از فلز استیل استفاده می کنند.

    تابلو استیل رینگی ترکیبی چلنیوم

    تابلو چلنیوم یکی از بهترین و پرکاربردترین نوع تابلوهاست که می توان برای برخورداری از زیبایی های استیل، برای رویه حروف از رول چلنیوم استفاده کرد . اما برای داشتن لبه های رینگی از فلز استیل استفاده می شود و زیبایی تابلو را دو چندان می کند.

    تابلو استیل کریستال

    در ساخت این تابلو برای رویه ی حروف می توان از چلنیوم کریستالی استفاده کرد.

    تابلو استیل دوغی پانچی

    در این روش تابلو استیل به روش حروف برجسته دوغی طراحی و پیاده سازی می شود . لبه های کار با استفاده از دستگاه پانچ، سوراخ کاری شده و جلوه زیبایی را به نمایش می گذارد.

    ویدیویی که ملاحظه می کنید مربوط به ساخت حروف استیل دوغی است که با استفاده از لبه های سه سانتی و با استیل طلایی آینه ای کار شده است.

    یک ورق پلکسی دوغی شش میل که از لبه ها به استروک یک سانت به سمت بیرون کار شده تا بتواند نوری که داخل استیل کار می شود را به صورت یک روشنایی یکنواخت منتشر نماید.

    تابلو استیل لبه پانچ طلایی و تابلو استیل لبه پانچ نقره ای

    برای ساخت لبه های پانچی از ورق استیل طلایی و یا ورق استیل نقره ای استفاده می شود.

    تابلو استیل میرور

    این تابلو ظاهری براق تر و آینه ای تر نسبت به تابلو استیل ساده دارد.

    aafM3bUtba

    تابلو استیل طلایی

    ورق استیل طلایی در دو طرح ساده و خش دار در بازار وجود دارد که برای ساخت تابلو استیل طلایی به کار می رود.

    تابلو استیل نقره ای

    ورق استیلی که در ساخت تابلو استیل نقره ای بکار می رود دارای رنگ نقره ای است و در دو طرح ساده و خش دار عرضه می شود  . تابلو استیل نقره ای براق نسبت به نوع مات طرفداران زیادی برای سفارش دارد.

    تابلو استیل با پلکسی مات

    پلکسی مورد استفاده در ساخت این نوع تابلو دارای رنگ مات می باشد.

    تابلو استیل ساید

    در این روش از ورق استیل و ورق پلکسی برای ساخت حروف استفاده می شود. برای پشت کار نیز از ورق پی وی سی بهره می برند.

    حجیم سازی حروف برجسته استیل

    به طور کلی حجیم کردن حروف، اعداد و استفاده از قاب تابلو علاوه بر افزایش زیبایی موجب بالا رفتن قیمت تابلو استیل می شود.

    در واقع این حجیم سازی و بعد دادن به حروف تابلو استیل است که بیش از پیش در بین صاحبین مشاغلی که می خواهند محصولی را در مدت زمان کوتاه ولی گسترده به مردم معرفی کنند طرفدار پیدا کرده است.

    قیمت تابلو استیل با توجه به تاثیر خوبی که در رونق کسب و کار هر فرد دارد، بسیار مناسب است . به همین خاطر از گذشته ها تا به امروز ، در بین مردم شناخته شد و مورد استفاده قرار گرفت.

    رنگ های پر فروش تابلو استیل

    تابلو استیل طلایی

    اولین و پرفروش ترین رنگ تابلو استیل مربوط می شود به تابلواستیل طلایی که باید گفت درصد بسیاری از تابلوهای استیل در رنگ طلایی مات و براق تولید می شوند.

    EjND4Kvmix

    تابلو استیل نقره ای

    رتبه دومی که باید در رابطه با رنگ تابلو استیل از نظر کاربرد عنوان کنیم، رنگ نقره ای است که در دو نوع مات و براق تولید می شود.

    5gvGmdQust

    دقت در انتخاب تابلو استیل :

    تابلو استیل نسبت به سایر حروف و متریال تابلوسازی قیمت بالاتری دارد؛ همین مطلب باعث شده، برخی افراد سودجو با قیمت های پایین تر مشتریان را وسوسه کرده و از اجناس دیگری مانند مولتی و آینه به جای حروف استیل استفاده کنند.

    قیمت این نوع متریال با استیل تفاوت بسیار بالایی دارد؛ همچنین برخی دیگر از ضخامت های بسیار پایین و کمتر استفاده میکنند تا، قیمت تابلو پایین تر شود.

    کاربرد تابلو استیل

    تابلو استیل برای چه مشاغلی مناسب است؟

    تابلو استیل بیشتر در میان مشاغل زیر از محبوبیت بسیاری برخوردار است:

    • کافه‌ها
    • طلا و جواهر فروشی
    • صرافی
    • رستوران‌ها
    • ساختمان‌های مسکونی
    • ساختمان‌های اداری
    • نمایشگاه‌های اتومبیل
    • بیمارستان‌ها
    • قنادی‌ و شیرینی فروشی
    • مطب پزشکان
    • تابلوهای داخلی ادارات
    • نمایشگاه مبل

    تابلو استیل سردر

    منظور از تابلو سردر استیل نوعی از اجرا و نصب حروف و انواع تابلو تبلیغاتی در تابلو سازی است که به عنوان تابلو سردر مکان های تجاری، دولتی، خصوصی و یا تابلو مغازه به کار می رود که تابلو استیل هم یکی از این موارد است.

    در مورد نصب تابلو استیل سردر نیز باید عنوان نمود که حروف استیل قابلیت نصب روی سطوحی مانند چوب ترمووود، سنگ، سرامیک، دیوار های پیش ساخته، کامپوزیت و بسیاری دیگر از موارد مشابه را خواهد داشت.

    انواع ورق استیل

    • ورق استیل بگیر

    این نوع ورق ها بسیار نازک هستند و مقاومت چندانی ندارند . به راحتی خم و شکسته می شوند و براقیتی همچون استیل اصل ندارند و نوعی استیل فرعی هستند . قیمت تابلو استیل بگیر خیلی ناچیز است چرا که از متریال مرغوبی در ساخت آن استفاده نمی شود.

    • 2)ورق استیل نگیر

    این نوع ورق از ورق های مرغوب استیل است که قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد . در هر نوع شرایط آب و هوایی مقاوم است . ضخامت ورق ها مناسب می باشد و کاملاً براق و درخشان هستند. شما به راحتی می توانید توسط یک آهنربا اصل یا فرع بودن ورق استیل را تشخیص دهید . استیل نگیر توسط آهنربا جذب نمی شود و اصل است و استیل بگیر توسط آهنربا جذب می شود و فرع است.

    آیا تابلو استیل برای مغازه مناسب است؟

    تابلو استیل انتخابی مناسب ، شکیل و مدرن برای تابلو مغازه است وبه علت ماندگاری بالا و جذابیت بصری نقشه عدیده ای در جذب مشتری و رونق کسب و کار شما خواهد داشت، بطوریکه این نوع تابلو نمایش دهنده کلاس کاری و سطح اعتباری صنف می باشد، فلزی بودن و سطح صیقلی و براق، بخصوص داشتن رنگ طلایی اصالت و جذابیت این تابلو را دوچندان میکند و جز اولین پیشنهاد ها برای اجرای تابلو مغازه به صاحب صنف می باشد.

    آیا تابلو استیل برای مطب مناسب است؟

    بیشترین استفاده از نمونه استیل در تابلوهای مطب های زیبایی و دنداپزشکی و سایر مطب ها می شود، که از دلایل آن می توان به داشتن سبک کلاسیک، لاکچری بودن و جذابیت بالا اشاره نمود. تابلوی استیل بیشترین استفاده را درتابلو لوگو داخل مطب، تابلو سردر مطب، تابلو پشت در واحد و تابلو دکوری مطب و تابلو دیوارکوب می کند.

    تابلو شرکت استیل

    تابلو استیل شرکت به چند دسته تقسیم می شود. از جمله تابلو داخلی شرکت، تابلوبیرون شرکت و تابلو در واحد شرکت، که متریال اصلی مورد استفاده در آن فلز استیل با رنگبندی نقره ای،طلایی،رزگلد یا مسی ودودی می باشد.تابلو استیل را می توان محبوب ترین تابلو برای تمامی فضاهای شرکت نامید. بطوریکه کمتر شرکتی را خواهید دید که تابلو فضا داخلی و تابلو درب واحد خود را تابلویی به غیر از تابلو استیل انتخاب کرده باشد. از استیل برای ساخت تابلو لوگو شرکت و برند، تابلو نام شرکت به صورت لاتین و فارسی، تابلو شعار راهبردی وتابلو شعار های انگیزشی در تابلو فضا داخلی شرکت استفاده می گردد.

    تابلو شرکت بیرونی یا تابلو سردر شرکت را می توان به وسیله نوشته برجسته استیل و لوگو برجسته استیل روی صفحه زیرکار و یا به صورت مستقیم روی دیوارانجام داد. بدلیل اصالت و رفلکس و بازخورد استیل و سبک کلاسیک و آفیشال آن تابلویی درخور برای شرکت فراهم نمود.

    تابلو در واحد استیل یکی دیگر از انواع تابلو بامتریال استیل برای شرکت می باشد. که از آن برای معرفی و مشخص نمودن واحدی که شرکت در آن مستقر است استفاده می گردد. می توان از این تابلو برای تابلو پشت در واحد،تابلو در اتاق و تابلو در ورودی شرکت استفاده کرد.

    تابلو استیل چگونه ساخته میشود ؟

    تابلو استیل ابتدا با نرم افزار طراحی شده و سپس طرح مورد نظر بر روی ورق استیل که ابعاد آن 240*120 می باشد، توسط دستگاه سی ان سی فلزات به طرح دلخواه برش داده میشود.

    سپس حروف و طرح های برش خورده، توسط استاد کار با استفاده از قلع یا دستگاه به لبه استیل چسبانده و به حروف عمق میدهند، یا اصطلاحا آن را برجسته میکنند.

    تاریخچه تابلو استیل

    مدت زمان زیادی از کشف فلز استیل نمیگذرد؛ در واقع اولین بار در زمان جنگ جهانی اول، در جست و جوی فلزی مقاوم در برابر زنگ زدگی بودند که، تحقیقات آن ها در نهایت منجر به کشف آلیاژ استیل شد.

    رنگ بندی حروف استیل:

    حروف استیل رنگ بندی محدودی دارد و به بخش های زیر تقسیم میشود:

    طلایی، نقره ای، مسی یا رزگلد و دودی هر کدام از این رنگ ها به صورت آینه براق یا میرور و خش دار یا مات موجود می باشد.

    تنوع و کیفیت استیل

    برای ساخت تابلوهای استیل از ورق های نقره ای، طلایی و استیل های رنگی استفاده می شود . در گذشته پیش از ورود دستگاه برش فلزات، برش ورق استیل کاری زمان بر و به دلیل لبه های برنده، خطرناک بود.

    امروزه برش فلزات خصوصاً استیل در مدت زمان کوتاه بدون ایجاد لبه های موج دار انجام می پذیرد . بخش عمده ی ساخت تابلو استیل توسط افراد مجرب و حرفه ای و بدون دستگاه انجام می شود.

    از این رو قیمت تابلو استیل با توجه به زحمت زیاد ساخت آن و شیک بودنش به نسبت دیگر تابلوهای تبلیغاتی فلزی، کمی بیشتر است . البته به ظرافت و زیبایی که دارد می ارزد.

    پس اگر برای خرید تابلوهای تبلیغاتی فقط کیفیت بالای محصول مهم است با کمی هزینه ی بیشتر می توانید بهترین تابلو استیل را خریداری کنید.

     

    گفتیم یکی از عوامل مهمی که سبب افزایش و یا کاهش قیمت تابلو استیل می شود نوع ورق استیل می باشد . به طور کل ما چند نوع ورق استیل داریم :

    انواع ورق استیل برای ساخت تابلو استیل

    • ورق استیل مات
    • ورق استیل براق
    • ورق استیل ساده
    • ورق استیل خش دار
    • ورق استیل رنگی

    زمانی که از هر یک از این ورق ها استفاده شود منجر به ساخت نوعی از تابلو استیل می شود که حروف ساخته شده، هر کدام نام های متفاوتی را به خود می گیرند.

    ورق های استیل در سایز ها و اندازه های مختلفی به شکل مربع و یا مستطیل هستند. ورق ها به صورت رول های بزرگ، مدل شیت و ورق های صفحه ای در بازار موجودند که سطح روی آنها کاملاً صیقلی و براق است.

    مقاومت فلز استیل

    استیل مقاومت بسیار خوبی در مقابل دماهای بسیار بالا ( تا هزار درجه سانتیگراد) و بسیار پائین (تا منفی 200 درجه سانتیگراد) دارد . آلیاژی که پایه آن از آهن است و کمتر از 2% کربن دارد، استیل نامیده می شود .

    بسته به نوع و مقدار دیگر عناصر موجود در فلز استیل، خواص مکانیکی نظیر سختی و شکل پذیری مشخص می شود.

    روش های نصب تابلو استیل

    تابلوهای استیل را به دو صورت ساده و با پایه می توان نصب کرد . در صورتی که آن را با پایه نصب کنند، حروف را با کمی فاصله به پایه نصب کرده و در پشت آن لامپ smd برای نورپردازی کار می شود.

    قیمت انواع تابلو استیل با توجه به نوع ورق  استیل

    ورق استیل توسط کشورهای مختلف با برندهای متفاوت و در کیفیت های مختلف تولید می شود و بر اساس کیفیت و میزان محبوبیت برند برای هر ورق قیمتی تعیین می شود.

    قیمت تابلو استیل حروف نقره ای براق

    در ساخت این نوع ورق از استیل نگیر استفاده می شود که امکان پیاده سازی هم به شکل تابلو استیل ساده را دارد و هم می توان به صورت تابلو استیل نور اندریک آن را پیاده سازی نمود.

    در صورتی که تابلو به صورت نور اندریک پیاده سازی شود، نیاز به لامپ های اس ام دی و ترانس پروفن دار و پاور خنک کننده دارد . نوع برند و گارانتی شرکتی می تواند سبب کاهش و افزایش قیمت تابلو استیل با حروف نقره ای براق شود.

    قیمت تابلو استیل حروف طلایی براق

    برای ساخت این نوع تابلو از استیل سیلور استفاده می شود که هم به شکل ساده و هم به شکل نور اندریک قابلیت اجرا دارد . نوع لامپ های اس ام دی و ترانس و پاور علاوه بر متر محیط حروف ساخته شده و هزینه نصب تابلو استیل می توانند از عوامل تعیین قیمت تابلو استیل با حروف طلایی براق باشند.

    قیمت تابلو استیل حروف برجسته رینگی

    حروف برجسته رینگی نیز به شکل حروف استیل رینگی طلایی و حروف استیل رینگی نقره ای قابلیت اجرا دارند . برای ساخت حروف برجسته رینگی علاوه بر استیل سیلور از پلکسی گلاس نیز استفاده می شود.

    نوع پلکسی، لامپ های اس ام دی، ترانس و پاور و همچنین نوع ورق استیل، تعیین کننده قیمت تابلو استیل با حروف برجسته رینگی هستند . این روش را می توان بر روی لبه ها نیز اجرا نمود . یعنی با استفاده از دستگاه مخصوص رینگ لبه ها را به شکل رینگ در فاصله ها و ابعاد مشخص برش می دهند و یک تابلو استیل با لبه های رینگی زیبا به نمایش گذاشته می شود.

    قیمت تابلو استیل با رینگ طلایی

    حروف استیل رینگی طلایی بسیار ضمخت به نظر می رسند و جذابیت خارق العاده ای را به نمایش می گذارند . برای ساخت تابلو استیل با رینگ طلایی، تابلوساز از پلکسی گلاس با رنگ مورد سفارش مشتریان که می تواند طلایی، مشکی و نقره ای باشد، استیل نگیر یک میل به رنگ طلایی، لامپ های اس ام دی، ورق پی وی سی ده میل، ترانس و پاور خنک کننده استفاده می کند.

    علاوه بر نوع و کیفیت متریال مصرفی، متر محیط حروف استیل رینگی طلایی تعیین کننده قیمت تابلو استیل با رینگ طلایی هستند. قیمت تابلو استیل رینگی به دلیل استفاده از سه نوع ورق پی وی سی، پلکسی و استیل و همچنین نوع اجرا متفاوت است.

    تابلو استیل رینگی را می توان به صورت حروف استیل رینگی یک سمت رینگ، حروف استیل رینگی دو طرف رینگ و حروف های رینگی با ترکیبی از متریالهای دیگر همچون پلکسی گلاس، فلز و چلنیوم اجرا نمود

    قیمت تابلو استیل لبه پانچ طلایی

    در این روش رویه حروف استیل لبه پانچ طلایی با استفاده از پلکسی گلاس ساخته می شود . نوع رنگ پلکسی بنا به سفارش مشتریان انتخاب می شود.  سپس از استیل پانچ نگیر با ورق یک میل به رنگ طلایی و یا رنگی که مشتریان در نظر دارند، استفاده می شود.

    قیمت تابلو استیل لبه پانچی

    تابلو استیل لبه پانچی جذابیت خارق العاده ای را به نمایش می گذارد . در صورتی که به شکل نور اندریک اجرا و پیاده سازی شود نور هم از بخش زیرین حروف به زمینه تابلو می تابد و هم از بخش های پانچ شده یا سوراخ شده چشم نوازی می کند و جلوه ی تابلو بسیار جذاب می شود.

    مراحل ساخت تابلو استیل

    مرحله اول) تابلوساز به محلی که قرار است نصب تابلو استیل در آن مکان صورت پذیرد مراجعه کرده و طول، عرض و ارتفاع تابلو را اندازه گیری می کند . همچنین زاویه دید مناسبی برای نصب تابلو استیل انتخاب کرده و مشاوره لازم را در انتخاب تابلو مناسب به کارفرما ارائه می دهد.

    مرحله دوم)  در کارگاه تابلوسازی با استفاده از نرم افزارهایی همچون اتوکد و تری دی مکس طراحی تابلو استیل انجام می شود . در مرحله طراحی ضخامت حروف برجسته، نوع فونت و نحوه قرارگیری هر یک از اجزاء تابلو نظیر اشکال و تصاویر، لوگو و حروف برجسته تعیین می شود.

    قیمت تابلو استیل توسط نرم افزار محاسبه شده و طرح نهایی به کارفرما به شکل موکاپ تابلو استیل نمایش داده می شود .

    مرحله سوم) پس از طراحی حروف برجسته و نشان دادن موکاپ تابلو به سفارش دهنده و اعمال تغییرات احتمالی، تابلوساز با مشتری بر سر نحوه پیاده سازی، نوع طرح تابلو استیل، متریال های کاربردی و قیمت تابلو تبلیغاتی به توافق رسیده و اقدام به برش حروف برجسته استیل می نماید.

    مرحله چهارم) حروف طراحی شده با استفاده از دستگاه برش فلزات، بر روی ورق استیل برش داده می شود.

    مرحله پنجم) رویه و لبه های حروف استیل به هم مونتاژ می شود و مراحل خم کاری و شیاردهی به حروف برجسته استیل در این مرحله اعمال می شود .

    مرحله ششم) این مرحله شامل نورپردازی تابلو استیل است . در صورتی که تابلو استیل از نوع بانور یا ترکیبی باشد در این مرحله نورپردازی تابلو اجرا می شود.

    در صورتی که تابلو استیل از نوع نور اندریک باشد لامپ های اس ام دی در فاصله درج شده بین حروف و زمینه تابلو جاسازی می شوند . اما در صورتی که تابلو پلاستیل باشد، لامپ های اس ام دی بر روی ورق پی وی سی چسبانده می شوند و در پشت کار قرار می گیرند.

    مرحله هفتم) این مرحله مربوط به نصب حروف برجسته استیل بر روی زیرساز است . زیرساز می تواند از ورق ترموود، ورق کامپوزیت، چوب ام دی اف، ورق پی وی سی، شیشه و یا سنگ باشد.

    مرحله هشتم) نصب تابلو در محل و برطرف سازی عیوب احتمالی

    مرحله نهم) گارانتی و خدمات پس از فروش

    نورپردازی تابلو استیل

    به طور کل نورپردازی تابلو استیل به دو شکل نورمخفی و نور از رویه حروف برجسته قابل اجراست . یا اینکه می توان با پانچ کردن لبه ها، از بخش لبه های حروف برجسته استیل، کار نورپردازی را انجام داد.

    تابلو استیل ارزان

    ورق استیل انواع متفاوتی دارد . اگر به دنبال تابلو استیل ارزان قیمت هستید، می بایست از ورق هایی با ضخامت کمتر برای ساخت تابلو استفاده کنید تا قیمت تابلو برای شما ارزان تر تمام شود.

    انواع حروف استیل

    حروف برجسته استیل به چند شیوه قابل اجرا است؟

    • حروف استیل ساده
    • حروف استیل نور اندریک
    • حروف استیل رینگی
    • حروف استیل پلاستیل
    • حروف استیل با ترکیب حروف نئون پلاستیک
    • حروف استیل پانچ یا حروف استیل پانچی
    • حروف استیل طلایی
    • حروف استیل نقره ای
    • حروف استیل دودی
    • حروف استیل مات
    • حروف استیل با پلکسی
    • حروف استیل دوغی
    • حروف استیل ساید

    تعمیرات تابلو استیل

    تابلو استیل تابلویی است که دچار زنگ زدگی نمی شود و به دلیل مقاومت بالایی که در برابر شرایط محیطی و باران های اسیدی دارد،  نیاز چندانی به تعمیر پیدا نمی کند . اما در صورت نیاز به تعمیرات جزئی، به راحتی می توان متریال های جدید را جایگزین نمود و مشکلات را بطرف ساخت.

    گارانتی تابلو استیل

    گارانتی تابلو استیل نیز با توجه به توافق ما بین تابلوساز و مشتریان طی مدت زمان مشخص اعمال می شود . در صورت خرابی یا نیاز به تعمیر تابلو استیل، تکنسین کار به راحتی می تواند مشکلات مربوطه را حل و فصل نماید.

    ویژگی های تابلو استیل و ورق استیل

    • ورق های استیل دارای تنوع بسیار زیادی هستند . مشتریان برای سفارش تابلو استیل می توانند به راحتی و طبق سلیقه خودشان تابلوی تبلیغاتی خود را سفارش دهند.
    •  ورق های استیل مقاومت بالایی در برابر هر گونه شرایط آب و هوایی دارند . برای همین منظور بهترین گزینه برای تبلیغات محیطی محسوب می شوند.
    • ضد زنگ بودن ورق های استیل سبب برتری این نوع آلیاژ نسبت به دیگر فلزات شده است . به همین دلیل ورق استیل در کاربردهای متعددی از جمله تابلوسازی، خودروسازی و دیگر صنایع مورد استفاده واقع می شود.
    • از ورق های استیل می توان در فضای بیرونی و همچنین طراحی دکوراسیون داخلی استفاده کرد.
    • ورق های استیل گزینه مناسبی برای ایجاد فضای لوکس و مدرن می باشند.

     

    کدام ورق استیل بهترین است؟

    بهترین نوع ورق استیل با ضخامت یک میلیمتر بوده که از کشور اسپانیا وارد کشور می شود.

    در چه فضاهایی می توان از تابلو استیل استفاده کرد؟

    از تابلوهای استیل در فضای بیرونی و فضای داخلی استفاده می کنند . این تابلوها ساختاری کلاسیک داشته و اگر از نورپردازی در آن ها استفاده شود، در شب که دید کمی دارد بیشتر به چشم می آیند.

    آیا تابلو استیل نسبت به تابلو فلزی مقاومتر است؟

    تابلو آهنی مقاومت بیشتری نسبت به تابلو استیل دارد.

    تابلو استیل را بهتر بشناسید

    در ساخت تابلو استیل از ورق های استیل به رنگ طلایی و نقره ای استفاده می شود که توسط دستگاه لیزر برش خورده است.

    برای طراحی و ساخت تابلو استیل فرد باید از مهارت بالایی برخوردار باشد تا محصول نهایی کیفیت ایده آلی داشته باشد.

    یکی از مهمترین ویژگی هایی که درخصوص این دسته از تابلوها می توان ذکر کرد نورپردازی آن است.

    برای نورپردازی باید از نور اندریک استفاده کرد که به صورت هاله در اطراف آن دیده می شود.

    در مورد تابلوهای استیل رینگی حتماً باید از پلکسی گلاس به عنوان رویه کار استفاده کرد

    که نور به خوبی از آن عبور کرده و باعث جذابیت بیشتر تابلو می شود.

    ویژگی تابلو استیل

    این دسته از تابلوها در شب زیباتر دیده می شوند و علت آن نورپردازی خاصی است که انجام می شود.

    مقاومت بالا از دیگر ویژگی هایی است که درخصوص این تابلوها می توان نام برد.

    شرایط جوی و یا نور خورشید بر روی این تابلوها تأثیری نداشته و به مرور زمان رنگ آن ها کدر نخواهد شد.

    تابلوهای استیل دارای براقیت خاصی بوده و می توانند از فاصله زیاد نیز نگاه هر بیننده ای را به خود خیره کنند.

    این دسته از تابلوها نیاز به مراقبت زیادی نداشته و به همین علت مشتریان می توانند مدت زمان بیشتری از آن استفاده کرده و هزینه ای برای تعویض تابلو ندهند.

    نحوه نصب تابلو استیل

    این مدل از تابلوها به صورت پایه دار و یا بدون پایه نصب می شود.

    برای قرار دادن حروف روی تابلوهای پایه دار، باید کمی فاصله در نظر داشت تا نورپردازی بر روی آن بدرستی انجام شود.

    حروف فلزی قابلیت عبور نور را ندارند به همین دلیل از لامپ های SMD استفاده می شود.

    این لامپ ها در قسمت پشتی حروف قرار داده می شوند و نور آن ها به صورت سایه(بکلایت) نمایان می شود.

    ورق استیلی که در طراحی این تابلوها به کار می رود باید ضخامتی در حدود 1 میلی متر داشته باشد.

    نحوه ساخت تابلو استیل

    پیش از این با استفاده از قیچی برای برش حروف استیل استفاده می شد که این کار باعث میشد تا لبه های حروف به شکل موج دار باشد.

    اما درحال حاضر از دستگاه های برش لیزری استفاده می شود که این امر حالت موج دار را حذف کرده و لبه های حروف به صورت صاف و یکدستی برش می خورند.

    انواع مدرن تابلو استیل ترکیبی از حروف استیل و ورق پلکسی است که باعث می شود تا نمای زیباتری داشته باشد.

    از آنجایی که استیل دارای مقاومت زیاد است بهترین گزینه درخصوص شرایط جوی مختلف است و می توان مدت زمان زیادی بدون اینکه تغییری در آن صورت بگیرد.

    انواع حروف استیل

    حروفی که در تابلوهای استیل نصب می شود دارای تنوع بالایی در طرح بوده و به صورت طلایی براق، نقره ای براق، نقره ای خشدار، طلایی خشدار، استیل دودی و استیل مسی تولید می شوند. حروف استیل به حالت نوردار، تک رنگ بدون نور و هفت رنگ طراحی و تولید می شوند.

    تابلو استیل طلایی

    یکی از پرطرفدارترین انواع تابلو استیل مدل های طلایی است که به صورت ساده و خش دار تولید می شود.

    نوری که در پس زمینه این تابلوها استفاده می شود حالت زیبایی ایجاد کرده و در جلب توجه مشتریان تأثیرگذار است.

    تابلو استیل نقره ای

    فلزی که در ساخت این مدل از تابلوهای استیل به کار می رود به رنگ نقره ای بوده و در دو طرح ساده و خش دار تولید می شود.

    این تابلوها نیز به مانند نمونه های طلایی دارای نور پس زمینه هستند که در جلب توجه افراد نقش بسیار مهمی دارد.

    تابلو استیل لبه پانچ

    برخی از نمونه های تابلو استیل تحت عنوان لبه پانچ شناخته می شوند که در دو رنگ طلایی و یا نقره ای تولید می شوند.

    در زمان طراحی و ساخت این تابلوها با استفاده از دستگاه مخصوص پانچ لبه های حروف سوراخ شده و نورپردازی انجام می شود.

    نوری که از این سوراخ ها رد می شود با چشم عبور کرده و می تواند نظر افراد را جلب کند.

    تابلو استیل نور اندریک

    در طراحی تابلوهای تابان به مانند تابلوهای چلنیوم عمل می شود

    و می توان نور را هم از داخل حروف و از بخش پشت آن ها عبور داد.

    با این کار حروف نیز به صورت نورانی دیده می شوند درحالی که حروف استیل قابلیت عبور نور را ندارند.

    درخصوص تابلوهای نور اندریک از لامپ اس ام دی استفاده شده و در پشت حروف قرار داده می شود.

    پس از نصب تابلو در فضای موردنظر نور از لبه ها و اطراف حروف برجسته ساطع شده و باعث می شود تا کار به صورت زیباتری دیده شود.

    تابلو استیل پلکسی مات

    در ساخت و طراحی این مدل از تابلوها از پلکسی گلاس جهت انتشار نور استفاده می شود

    و لامپ های اس ام دی در قسمت پشت حروف قرار می گیرد.

    نور تابیده شده از پلکسی عبور کرده و موجب زیباتر دیده شدن تابلو می شود.

    تابلو ترکیبی استیل و پلاستیک

    در ساخت و طراحی این مدل از تابلوها از حروف پلاستیکی نئون در کنار استیل ساخته شده است و در نهایت تابلو جذابی خلق می شود.

    تابلو استیل رینگی

    یکی دیگر از انواع تابلوهای استیل که دارای طرفدار بیشتری است تابلو استیل رینگی است.

    حروفی که بر روی این تابلوها قرار داده می شود از جنس استیل بوده و دارای دو رنگ طلایی و نقره ای هستند.

    نور پردازی ای که بر روی این تابلوها انجام می شود موجب جذاب تر دیده شدن تابلو شده و می تواند نظر هر فردی را جلب کند.

    تابلو استیل میرور

    ورق های استیلی که درخصوص این تابلوها استفاده می شود حابت براقی داشته و به صورت آینه به نظر می رسد.

    fBLzefct8X

    تابلو حروف برجسته استیل

    تابلو استیل از نوع حروف برجسته با بعد بخشیدن به کار سبب افزایش جلوه و تبلیغ کار و زیبایی بصری کم نظیری می شود.

    این مدل تابلو های استیل خارجی برای طراحی بیرونی معمولا از دو نوع متداول استیل نقره ای

    و طلایی ساخته می شوند که رخ بسیار زیبایی دارند و ساختار آنها کلاسیک است.

    ورق های استیلی که درخصوص این تابلوها استفاده می شود حابت براقی داشته و به صورت آینه به نظر می رسد.

    اگر شما نیاز به یک تابلو تبلیغاتی با ارزش داشته باشید ، تابلو استیل بهترین گزینه در صنعت تابلوسازی بشمار می رود زیرا جاذبه و جذابیت محیط زیست را به میزان بسیار زیادی درطول شب و روز بالا می برد. مانند حروف برنج و حروف تیتانیوم. تابلوهای استیل را می توان با انواع فونت و ضخامت با کمک دستگاه لیز برش داد و باید با ظرافت بسیار بالایی ساخته شود
    فلز استیل از نسل قدیم تا نسل امروز در صنعت تابلوسازی و ساخت حروف برجسته و تابلو تبلیغاتی مورد استفاده بسیار بوده است و با گذر زمان و با وجود رونق گرفتن متریال های روز تابلوهای تبلیغاتی همچون تابلو حروف برجسته چلنیوم با نمای کامپوزیت ودیگر حروف برجسته ازمد نیفتاده و هنوز خواهان بسیاری دارد.
    این حروف حتی انتظار سخت گیر ترین سلیقه ها را برآورده می سازد
    خصوصیات حروف عمر طولانی نسبت به سایر آلیاژها ، نیاز به نگهداری کمتر از سایر متریال ها ، قابل استفاده در شهرهای ساحلی ، ضد زنگ ، خش و خوردگی ، عمر ، دوام و ماندگاری بسیار بالا.

    تابلو استیل را می‌توان به هر شکل ، مدل ، فونت و سایز دلخواه طراحی و اجرا کرد که می توان از نوع پولیش خورده خش دار ، مات و براق برای زیبایی بیشتر استفاده کرد. برای ساخت تابلو استیل از دو نوع استیل ۳۰۴ برای تمامی فضاهای داخلی و خارجی و استیل ۳۱۶ برای بدنه تابلو های بسیار بزرگ استفاده می‌شود. و می توان برای زیبایی کار از نور اندریک با پایه های مخفی استفاده کرد.

    این نوع تابلو با ضخامت ۱٫۰ میلی متر ضخامت ۳۰۴ درجه ورق فولاد ضد زنگ نقاشی شده یا جلا یا بر روی دو طرف، ساخته شده جلو و ساختار باز می شود، مواد پلاستیکی یا مواد شفاف به عنوان ساختار پشتی یا ساخته شده در نیمه شکل موج فلزی در ساختار فلزی به اثر نور پس زمینه پشت زمینه برش لیزری، پرداخت حرفه ای، جوشکاری بدون درز ماهر، با دقت ظرافت سنگ زنی ساخته می شود. برای روشنایی این نوع حروف از لامپ های اس ام دی استفاده می شود.

    تابلو استیل

    تابلو استیل یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی است که از ورق‌های استیل ساخته می‌شود. این نوع تابلوها به دلیل مقاومت بالا در برابر شرایط جوی، دوام و ماندگاری طولانی‌مدت، و زیبایی ظاهری، یکی از پرکاربردترین انواع تابلوهای تبلیغاتی هستند.

    تابلوهای استیل در انواع مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. برخی از انواع تابلوهای استیل عبارتند از:

    تابلو استیل طلایی: این نوع تابلوها از ورق‌های استیل طلایی ساخته می‌شوند و ظاهری لوکس و مجلل دارند.

    تابلو استیل نقره‌ای: این نوع تابلوها از ورق‌های استیل نقره‌ای ساخته می‌شوند و ظاهری ساده و مدرن دارند.

    تابلو استیل مشکی: این نوع تابلوها از ورق‌های استیل مشکی ساخته می‌شوند و ظاهری کلاسیک و شیک دارند.

    تابلو استیل براق: این نوع تابلوها از ورق‌های استیل براق ساخته می‌شوند و ظاهری درخشان و خیره‌کننده دارند.

    تابلو استیل مات: این نوع تابلوها از ورق‌های استیل مات ساخته می‌شوند و ظاهری ساده و مینیمال دارند.

    تابلوهای استیل می‌توانند به صورت تک‌رنگ یا چندرنگ تولید شوند. در تابلوهای استیل تک‌رنگ، فقط از یک رنگ استیل استفاده می‌شود. در تابلوهای استیل چندرنگ، از ترکیب دو یا چند رنگ استیل استفاده می‌شود.

    تابلوهای استیل معمولاً با استفاده از حروف برجسته یا لیزر ساخته می‌شوند. حروف برجسته استیل از ورق‌های استیل ساخته می‌شوند و به صورت سه‌بعدی روی تابلو قرار می‌گیرند. لیزر استیل به این صورت انجام می‌شود که طرح دلخواه روی ورق‌های استیل حک می‌شود.

    تابلوهای استیل را می‌توان در مکان‌های مختلف نصب کرد. این تابلوها معمولاً در مکان‌های پرتردد مانند خیابان‌ها، مغازه‌ها، و شرکت‌ها نصب می‌شوند.

    مزایا و معایب تابلو استیل:

    مزایا:

    مقاومت بالا در برابر شرایط جوی

    دوام و ماندگاری طولانی‌مدت

    زیبایی ظاهری

    قابل استفاده در مکان‌های مختلف

    معایب:

    قیمت نسبتاً بالا

    حساسیت به خراش

    قیمت تابلو استیل:

    قیمت تابلو استیل با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع ورق‌های استیل، اندازه تابلو، و نوع حروف یا لیزر تعیین می‌شود. به طور کلی، قیمت تابلوهای استیل نسبتاً بالا است.

    نتیجه‌گیری:

    تابلوهای استیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبلیغات هستند. این تابلوها دارای مزایای زیادی هستند و می‌توانند در مکان‌های مختلف نصب شوند. با این حال، قیمت تابلوهای استیل نسبتاً بالا است.

    2VzwufcfrX

    مزایا تابلو استیل

    تابلوهای استیل یکی از پرکاربردترین انواع تابلوهای تبلیغاتی هستند. این تابلوها دارای مزایای زیادی هستند که باعث محبوبیت آن‌ها شده است. برخی از مزایای تابلوهای استیل عبارتند از:

    مقاومت بالا در برابر شرایط جوی: تابلوهای استیل در برابر رطوبت، گرما، و سرما مقاومت بالایی دارند. این امر باعث می‌شود که این تابلوها برای استفاده در فضای باز مناسب باشند.

    دوام و ماندگاری طولانی‌مدت: تابلوهای استیل دارای دوام و ماندگاری طولانی‌مدت هستند. این تابلوها می‌توانند سال‌ها بدون نیاز به تعمیر یا نگهداری، دوام بیاورند.

    زیبایی ظاهری: تابلوهای استیل دارای ظاهری زیبا و جذاب هستند. این تابلوها می‌توانند به زیبایی نمای ساختمان یا کسب‌وکار شما کمک کنند.

    قابلیت استفاده در مکان‌های مختلف: تابلوهای استیل را می‌توان در مکان‌های مختلف نصب کرد. این تابلوها معمولاً در مکان‌های پرتردد مانند خیابان‌ها، مغازه‌ها، و شرکت‌ها نصب می‌شوند.

    معایب تابلو استیل:

    تابلوهای استیل دارای معایبی نیز هستند که باید در نظر گرفته شوند. برخی از معایب تابلوهای استیل عبارتند از:

    قیمت نسبتاً بالا: تابلوهای استیل نسبت به سایر انواع تابلوها قیمت نسبتاً بالایی دارند.

    حساسیت به خراش: تابلوهای استیل نسبت به خراش حساس هستند. بنابراین، باید از برخورد اجسام تیز با این تابلوها جلوگیری شود.

    نتیجه‌گیری:

    تابلوهای استیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبلیغات هستند. این تابلوها دارای مزایای زیادی هستند و می‌توانند در مکان‌های مختلف نصب شوند. با این حال، قیمت تابلوهای استیل نسبتاً بالا است.

    9wgRtbFjt6

    عوامل موثر در قیمت تابلو استیل

    قیمت تابلو استیل با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. برخی از عوامل موثر در قیمت تابلو استیل عبارتند از:

    نوع ورق‌های استیل: قیمت ورق‌های استیل با توجه به نوع و کیفیت آن‌ها متفاوت است. به طور کلی، ورق‌های استیل با کیفیت بالاتر، قیمت بالاتری دارند.

    اندازه تابلو: هرچه اندازه تابلو بزرگتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

    نوع حروف یا لیزر: حروف برجسته استیل نسبت به لیزر استیل قیمت بالاتری دارند.

    کیفیت ساخت: کیفیت ساخت تابلو نیز در قیمت آن تاثیرگذار است. تابلوهای با کیفیت بالاتر، قیمت بالاتری دارند.

    عوامل دیگر:

    علاوه بر عوامل ذکر شده، عوامل دیگری نیز می‌توانند در قیمت تابلو استیل تاثیرگذار باشند. برخی از این عوامل عبارتند از:

    موقعیت مکانی: قیمت تابلوهای استیل در شهرهای بزرگ نسبت به شهرهای کوچک بیشتر است.

    شرایط بازار: قیمت تابلوهای استیل با توجه به شرایط بازار نیز ممکن است تغییر کند.

    نتیجه‌گیری:

    قیمت تابلو استیل با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. بنابراین، قبل از سفارش تابلو استیل، باید این عوامل را در نظر بگیرید.

    راه‌های کاهش قیمت تابلو استیل:

    برای کاهش قیمت تابلو استیل می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

    استفاده از ورق‌های استیل با کیفیت پایین‌تر: استفاده از ورق‌های استیل با کیفیت پایین‌تر می‌تواند باعث کاهش قیمت تابلو شود.

    انتخاب اندازه کوچک‌تر تابلو: انتخاب اندازه کوچک‌تر تابلو می‌تواند باعث کاهش قیمت تابلو شود.

    استفاده از حروف یا لیزر ساده‌تر: استفاده از حروف یا لیزر ساده‌تر می‌تواند باعث کاهش قیمت تابلو شود.

    سفارش تابلو از کارگاه‌های کوچک‌تر: سفارش تابلو از کارگاه‌های کوچک‌تر می‌تواند باعث کاهش قیمت تابلو شود.

    zo7yorT6Dh

    مزیت استفاده از تابلو استیل

    تابلوهای استیل یکی از محبوب ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی هستند. این تابلوها دارای مزایای زیادی هستند که باعث محبوبیت آنها شده است. برخی از مزایای استفاده از تابلو استیل عبارتند از:

    مقاومت بالا در برابر شرایط جوی: تابلوهای استیل در برابر رطوبت، گرما و سرما مقاوم هستند. این امر باعث می شود که این تابلوها برای استفاده در فضای باز مناسب باشند.

    دوام و ماندگاری طولانی مدت: تابلوهای استیل دارای دوام و ماندگاری طولانی مدت هستند. این تابلوها می توانند سال ها بدون نیاز به تعمیر یا نگهداری، دوام بیاورند.

    زیبایی ظاهری: تابلوهای استیل دارای ظاهری زیبا و جذاب هستند. این تابلوها می توانند به زیبایی نمای ساختمان یا کسب و کار شما کمک کنند.

    قابلیت استفاده در مکان های مختلف: تابلوهای استیل را می توان در مکان های مختلف نصب کرد. این تابلوها معمولاً در مکان های پرتردد مانند خیابان ها، مغازه ها و شرکت ها نصب می شوند.

    مزایای خاص تابلو استیل:

    علاوه بر مزایای ذکر شده، تابلوهای استیل دارای مزایای خاص دیگری نیز هستند که آنها را به گزینه ای عالی برای تبلیغات تبدیل می کند. برخی از این مزایای خاص عبارتند از:

    قابلیت سفارشی سازی: تابلوهای استیل را می توان به صورت سفارشی ساخته کرد. این امر به شما امکان می دهد تا تابلویی را ایجاد کنید که دقیقاً متناسب با نیازهای شما باشد.

    تنوع در طرح و رنگ: تابلوهای استیل را می توان در طرح ها و رنگ های مختلف تولید کرد. این امر به شما امکان می دهد تا تابلویی را انتخاب کنید که با برند و سبک شما مطابقت داشته باشد.

    امکان استفاده از نورپردازی: تابلوهای استیل را می توان با نورپردازی داخلی یا خارجی نصب کرد. این امر باعث می شود که تابلو شما در شب نیز قابل مشاهده باشد.

    نتیجه گیری:

    تابلوهای استیل یک گزینه عالی برای تبلیغات هستند. این تابلوها دارای مزایای زیادی هستند که باعث محبوبیت آنها شده است. اگر به دنبال یک تابلو تبلیغاتی با دوام، زیبا و قابل اعتماد هستید، تابلو استیل گزینه مناسبی برای شما است.

    6qRm6ZThly

    مزایای خاص تابلو استیل:

    علاوه بر مزایای ذکر شده، تابلوهای استیل دارای مزایای خاص دیگری نیز هستند که آنها را به گزینه ای عالی برای تبلیغات تبدیل می کند. برخی از این مزایای خاص عبارتند از:

    قابلیت سفارشی سازی: تابلوهای استیل را می توان به صورت سفارشی ساخته کرد. این امر به شما امکان می دهد تا تابلویی را ایجاد کنید که دقیقاً متناسب با نیازهای شما باشد.

    تنوع در طرح و رنگ: تابلوهای استیل را می توان در طرح ها و رنگ های مختلف تولید کرد. این امر به شما امکان می دهد تا تابلویی را انتخاب کنید که با برند و سبک شما مطابقت داشته باشد.

    امکان استفاده از نورپردازی: تابلوهای استیل را می توان با نورپردازی داخلی یا خارجی نصب کرد. این امر باعث می شود که تابلو شما در شب نیز قابل مشاهده باشد.

    نتیجه گیری:

    تابلوهای استیل یک گزینه عالی برای تبلیغات هستند. این تابلوها دارای مزایای زیادی هستند که باعث محبوبیت آنها شده است. اگر به دنبال یک تابلو تبلیغاتی با دوام، زیبا و قابل اعتماد هستید، تابلو استیل گزینه مناسبی برای شما است.

    wkOyMB8ebR

    انواع تابلو استیل

    تابلوهای استیل یکی از محبوب‌ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی هستند. این تابلوها از ورق‌های استیل ساخته می‌شوند که فلزی مقاوم و بادوام است. استیل در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاوم است و می‌تواند سال‌ها دوام بیاورد.

    انواع مختلفی از تابلوهای استیل وجود دارد که هر کدام ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند. در ادامه به توضیح انواع تابلوهای استیل می‌پردازیم:

    تابلو استیل ساده

    تابلو استیل ساده از یک ورق استیل مسطح ساخته می‌شود که معمولاً با حروف برجسته استیل یا آلومینیوم چاپ می‌شود. این نوع تابلوها ظاهری ساده و کلاسیک دارند و برای کاربردهای مختلفی مانند تبلیغات تجاری، تابلوهای راهنما و تابلوهای تبلیغاتی مناسب هستند.

    تابلو استیل نوراندریک

    تابلو استیل نوراندریک از یک ورق استیل مسطح ساخته می‌شود که با لامپ‌های LED یا فلورسنت نورپردازی می‌شود. این نوع تابلوها در شب بسیار موثر هستند و می‌توانند توجه افراد را به خود جلب کنند. تابلوهای استیل نوراندریک برای کاربردهای مختلفی مانند تبلیغات تجاری، تابلوهای راهنما و تابلوهای تبلیغاتی مناسب هستند.

    تابلو استیل پانچ

    تابلو استیل پانچ از یک ورق استیل مسطح ساخته می‌شود که با استفاده از یک دستگاه پانچ با طرح مورد نظر سوراخ می‌شود. این نوع تابلوها ظاهری مدرن و خلاقانه دارند و می‌توانند برای کاربردهای مختلفی مانند تبلیغات تجاری، تابلوهای راهنما و تابلوهای تبلیغاتی مناسب باشند.

    تابلو استیل دوغی

    تابلو استیل دوغی از یک ورق استیل مسطح ساخته می‌شود که به صورت دوغی شکل می‌گیرد. این نوع تابلوها ظاهری مدرن و ظریف دارند و برای کاربردهای مختلفی مانند تبلیغات تجاری، تابلوهای راهنما و تابلوهای تبلیغاتی مناسب هستند.

    تابلو استیل رینگی

    تابلو استیل رینگی از یک ورق استیل مسطح ساخته می‌شود که با استفاده از دستگاه برش لیزر به صورت رینگی برش داده می‌شود. این نوع تابلوها ظاهری چشمگیر و جذاب دارند و برای کاربردهای مختلفی مانند تبلیغات تجاری، تابلوهای راهنما و تابلوهای تبلیغاتی مناسب هستند.

    در هنگام انتخاب تابلو استیل باید به عوامل مختلفی مانند نوع کاربرد، بودجه و سلیقه شخصی توجه کرد. اگر به دنبال تابلویی هستید که بادوام و قابل اعتماد باشد، تابلو استیل گزینه مناسبی است.

    6p3gVKsI3O

    نحوه نصب تابلو استیل

    نصب تابلو استیل فرآیندی نسبتاً ساده است که با کمی دقت و احتیاط می توان آن را انجام داد. در ادامه به مراحل نصب تابلو استیل می پردازیم:

    تجهیزات مورد نیاز

    پیچ و رولپلاک مناسب

    دریل

    مته

    متر

    مداد

    تراز

    اره

    نوار چسب

    مراحل نصب

    انتخاب محل نصب

    اولین قدم در نصب تابلو استیل انتخاب محل مناسب برای آن است. محل نصب باید به گونه ای باشد که تابلو به خوبی دیده شود و در معرض آسیب قرار نگیرد.

     

    علامت گذاری محل نصب

    پس از انتخاب محل مناسب، باید محل نصب تابلو را با استفاده از مداد و تراز علامت گذاری کنید.

    سوراخ کردن محل نصب

    با استفاده از مته و مته مناسب، سوراخ هایی را در محل های علامت گذاری شده ایجاد کنید. عمق سوراخ ها باید به اندازه ای باشد که رولپلاک ها به راحتی در آنها قرار بگیرند.

    نصب رولپلاک ها

    رولپلاک ها را در سوراخ های ایجاد شده قرار دهید و آنها را با استفاده از پیچ گوشتی محکم کنید.

    نصب تابلو

    تابلو را در محل نصب قرار دهید و پیچ ها را از پشت تابلو به رولپلاک ها وصل کنید.

    نکات ایمنی

    قبل از شروع کار، برق ساختمان را قطع کنید.

    از تجهیزات ایمنی مانند عینک ایمنی و دستکش استفاده کنید.

    هنگام سوراخ کردن، دقت کنید که به تابلو آسیب نرسانید.

    پس از نصب تابلو، آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی نصب شده است.

    نصب تابلو استیل به صورت خاص

    تابلو استیل در تصویر ارسالی شما دارای یک قاب است. برای نصب این نوع تابلوها، باید مراحل زیر را انجام دهید:

    نصب قاب

    قاب را در محل مناسب قرار دهید و آن را با استفاده از پیچ و رولپلاک به دیوار محکم کنید.

    نصب تابلو

    تابلو را در قاب قرار دهید و آن را با استفاده از پیچ و رولپلاک به قاب محکم کنید.

    توجه: در صورت نصب تابلو استیل در فضای باز، باید از رولپلاک های مخصوص استفاده کنید که در برابر رطوبت و خوردگی مقاوم هستن

    URJbpO2Daqنحوه ساخت تابلو استیل

    تابلوهای استیل از ورق های استیل ساخته می شوند. ورق های استیل در ضخامت های مختلفی تولید می شوند که هر کدام برای کاربردهای خاصی مناسب هستند. برای ساخت تابلو استیل معمولاً از ورق های استیل با ضخامت 0.8 میلی متر استفاده می شود.

    مراحل ساخت تابلو استیل

    مراحل ساخت تابلو استیل به شرح زیر است:

    برش ورق استیل

    در مرحله اول، ورق استیل با استفاده از دستگاه برش لیزر یا دستگاه برش cnc برش داده می شود.

    حروف سازی

    در مرحله دوم، حروف مورد نظر با استفاده از دستگاه پانچ یا دستگاه برش لیزر از ورق استیل جدا می شوند.

    رنگ آمیزی

    در مرحله سوم، ورق استیل و حروف با استفاده از رنگ های مخصوص رنگ آمیزی می شوند.

    نصب حروف

    در مرحله چهارم، حروف بر روی ورق استیل نصب می شوند.

    نصب تابلو

    در مرحله آخر، تابلو بر روی دیوار یا هر سطح دیگری نصب می شود.

    انواع تابلو استیل

    تابلوهای استیل در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. در ادامه به توضیح انواع تابلو استیل می پردازیم:

    تابلو استیل ساده: این نوع تابلو از یک ورق استیل مسطح ساخته می شود که معمولاً با حروف برجسته استیل یا آلومینیوم چاپ می شود.

    تابلو استیل نوراندریک: این نوع تابلو از یک ورق استیل مسطح ساخته می شود که با لامپ های LED یا فلورسنت نورپردازی می شود.

    تابلو استیل پانچ: این نوع تابلو از یک ورق استیل مسطح ساخته می شود که با استفاده از یک دستگاه پانچ با طرح مورد نظر سوراخ می شود.

    تابلو استیل دوغی: این نوع تابلو از یک ورق استیل مسطح ساخته می شود که به صورت دوغی شکل می گیرد.

    تابلو استیل رینگی: این نوع تابلو از یک ورق استیل مسطح ساخته می شود که با استفاده از دستگاه برش لیزر به صورت رینگی برش داده می شود.

    مزایا و معایب تابلو استیل

    تابلوهای استیل مزایا و معایب خاص خود را دارند. در ادامه به شرح مزایا و معایب تابلوهای استیل می پردازیم:

    مزایا

    دوام: تابلوهای استیل بسیار بادوام هستند و می توانند سال ها دوام بیاورند.

    قابلیت چاپ بالا: تابلوهای استیل می توانند با وضوح بالا چاپ شوند.

    تنوع: تابلوهای استیل در انواع مختلفی موجود هستند که می توانند برای نیازهای مختلف مناسب باشند.

    معایب

    قیمت بالا: تابلوهای استیل نسبت به سایر انواع تابلوها قیمت بالاتری دارند.

    وزن زیاد: تابلوهای استیل وزن زیادی دارند و نصب آنها ممکن است دشوار باشد.

    نتیجه گیری

    تابلوهای استیل یکی از محبوب ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی هستند. این تابلوها به دلیل دوام و قابلیت چاپ بالا، گزینه مناسبی برای تبلیغات تجاری، تابلوهای راهنما و تابلوهای تبلیغاتی هستند.

    WnCjbovDkY

    انواع حروف استیل

    حروف استیل یکی از اجزای اصلی تابلوهای استیل هستند. حروف استیل در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. در ادامه به توضیح انواع حروف استیل می پردازیم:

    حروف استیل ساده: این نوع حروف از یک ورق استیل مسطح ساخته می شوند. این حروف معمولاً برای تابلوهای استیل ساده استفاده می شوند.

    حروف استیل برجسته: این نوع حروف از یک ورق استیل مسطح ساخته می شوند که حروف مورد نظر از آن برجسته شده اند. این حروف معمولاً برای تابلوهای استیل نوراندریک یا تابلوهای استیل با طرح های خاص استفاده می شوند.

    حروف استیل برجسته فلزی: این نوع حروف از ورق های استیل با ضخامت بالا ساخته می شوند. این حروف معمولاً برای تابلوهای استیل با نورپردازی داخلی استفاده می شوند.

    حروف استیل پانچ: این نوع حروف از یک ورق استیل مسطح ساخته می شوند که با استفاده از دستگاه پانچ با طرح مورد نظر سوراخ شده اند. این حروف معمولاً برای تابلوهای استیل با طرح های مدرن و خلاقانه استفاده می شوند.

    حروف استیل دوغی: این نوع حروف از یک ورق استیل مسطح ساخته می شوند که به صورت دوغی شکل می گیرند. این حروف معمولاً برای تابلوهای استیل با ظاهری مدرن و ظریف استفاده می شوند.

    حروف استیل رینگی: این نوع حروف از یک ورق استیل مسطح ساخته می شوند که با استفاده از دستگاه برش لیزر به صورت رینگی برش داده می شوند. این حروف معمولاً برای تابلوهای استیل با ظاهری چشمگیر و جذاب استفاده می شوند.

    مزایا و معایب حروف استیل

    حروف استیل مزایا و معایب خاص خود را دارند. در ادامه به شرح مزایا و معایب حروف استیل می پردازیم:

    مزایا

    دوام: حروف استیل بسیار بادوام هستند و می توانند سال ها دوام بیاورند.

    قابلیت چاپ بالا: حروف استیل می توانند با وضوح بالا چاپ شوند.

    تنوع: حروف استیل در انواع مختلفی موجود هستند که می توانند برای نیازهای مختلف مناسب باشند.

    معایب

    قیمت بالا: حروف استیل نسبت به سایر انواع حروف قیمت بالاتری دارند.

    نتیجه گیری

    حروف استیل یکی از اجزای اصلی تابلوهای استیل هستند. این حروف در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. انتخاب نوع حروف استیل مناسب به عوامل مختلفی مانند نوع تابلو، بودجه و سلیقه شخصی بستگی دارد.

    NSBhXx9VOt

    تابلو استیل طلایی

    تابلو استیل طلایی نوعی تابلو تبلیغاتی است که از ورق های استیل طلایی ساخته می شود. استیل طلایی فلزی مقاوم و بادوام است که در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم است. تابلوهای استیل طلایی به دلیل زیبایی و دوام، یکی از محبوب ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی هستند.

    ویژگی های تابلو استیل طلایی

    تابلوهای استیل طلایی دارای ویژگی های زیر هستند:

    دوام: تابلوهای استیل طلایی بسیار بادوام هستند و می توانند سال ها دوام بیاورند.

    زیبایی: تابلوهای استیل طلایی دارای ظاهری زیبا و جذاب هستند.

    تنوع: تابلوهای استیل طلایی در انواع مختلفی موجود هستند که می توانند برای نیازهای مختلف مناسب باشند.

    انواع تابلو استیل طلایی

    تابلوهای استیل طلایی در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. در ادامه به توضیح انواع تابلو استیل طلایی می پردازیم:

    تابلو استیل طلایی ساده: این نوع تابلو از یک ورق استیل طلایی مسطح ساخته می شود که معمولاً با حروف برجسته استیل یا آلومینیوم چاپ می شود.

    تابلو استیل طلایی نوراندریک: این نوع تابلو از یک ورق استیل طلایی مسطح ساخته می شود که با لامپ های LED یا فلورسنت نورپردازی می شود.

    تابلو استیل طلایی پانچ: این نوع تابلو از یک ورق استیل طلایی مسطح ساخته می شود که با استفاده از یک دستگاه پانچ با طرح مورد نظر سوراخ می شود.

    تابلو استیل طلایی دوغی: این نوع تابلو از یک ورق استیل طلایی مسطح ساخته می شود که به صورت دوغی شکل می گیرد.

    تابلو استیل طلایی رینگی: این نوع تابلو از یک ورق استیل طلایی مسطح ساخته می شود که با استفاده از دستگاه برش لیزر به صورت رینگی برش داده می شود.

    مزایا و معایب تابلو استیل طلایی

    تابلوهای استیل طلایی مزایا و معایب خاص خود را دارند. در ادامه به شرح مزایا و معایب تابلوهای استیل طلایی می پردازیم:

    مزایا

    دوام: تابلوهای استیل طلایی بسیار بادوام هستند و می توانند سال ها دوام بیاورند.

    زیبایی: تابلوهای استیل طلایی دارای ظاهری زیبا و جذاب هستند.

    تنوع: تابلوهای استیل طلایی در انواع مختلفی موجود هستند که می توانند برای نیازهای مختلف مناسب باشند.

    معایب

    قیمت بالا: تابلوهای استیل طلایی نسبت به سایر انواع تابلوها قیمت بالاتری دارند.

    نتیجه گیری

    تابلوهای استیل طلایی یکی از محبوب ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی هستند. این تابلوها به دلیل زیبایی و دوام، گزینه مناسبی برای تبلیغات تجاری، تابلوهای راهنما و تابلوهای تبلیغاتی هستند.

    توضیحات خاص

    تابلوی استیل طلایی در تصویر ارسالی دارای ویژگی های زیر است:

    نوع تابلو: تابلو استیل طلایی ساده

    جنس تابلو: ورق استیل طلایی

    نوع حروف: حروف برجسته استیل طلایی

    طرح تابلو: طرح ساده

    اندازه تابلو: 200*100 سانتی متر

    این تابلو برای تبلیغات یک فروشگاه طلا و جواهر استفاده می شود. رنگ طلایی تابلو با محصولات فروشگاه هماهنگی دارد و ظاهری جذاب و لوکس به آن می بخشد. حروف برجسته استیل طلایی نیز باعث می شود تابلو از فاصله دور نیز قابل مشاهده باشد.

    برای سفارش تابلو استیل طلایی، باید به یک شرکت تابلوسازی معتبر مراجعه کنید. شرکت تابلوسازی باید از ورق های استیل با کیفیت بالا استفاده کند و حروف برجسته را با دقت و ظرافت طراحی و تولید کند.

    66ate73YZU

    تابلو استیل نقره ای

    تابلو استیل نقره ای یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی است که از ورق استیل با روکش نقره ای ساخته می شود. این تابلوها به دلیل زیبایی و دوام بالا، یکی از محبوب ترین گزینه ها برای تبلیغات محیطی هستند.

    تابلوهای استیل نقره ای در دو نوع ساده و برجسته تولید می شوند. تابلوهای ساده با برش لیزر و تابلوهای برجسته با استفاده از دستگاه سی ان سی ساخته می شوند.

    تابلوهای استیل نقره ای به دلیل ویژگی های زیر، گزینه مناسبی برای تبلیغات محیطی هستند:

    زیبایی: تابلوهای استیل نقره ای به دلیل رنگ نقره ای خود، جلوه ای زیبا و مدرن دارند.

    دوام: تابلوهای استیل نقره ای در برابر عوامل جوی مقاوم هستند و دوام بالایی دارند.

    قابلیت انعطاف پذیری: تابلوهای استیل نقره ای را می توان در اندازه ها و طرح های مختلف تولید کرد.

    تابلوهای استیل نقره ای معمولاً برای تبلیغات کسب و کارهایی استفاده می شوند که به دنبال ایجاد یک تصویر حرفه ای و مدرن هستند. این تابلوها همچنین برای تبلیغات تجاری، مانند تبلیغات محصولات و خدمات، نیز استفاده می شوند.

    در اینجا چند نمونه از کاربردهای تابلوهای استیل نقره ای آورده شده است:

    تابلوهای تبلیغاتی فروشگاه ها و مغازه ها

    تابلوهای تبلیغاتی شرکت ها و سازمان ها

    تابلوهای تبلیغاتی محصولات و خدمات

    تابلوهای تبلیغاتی روی دیوارها و ساختمان ها

    تابلوهای تبلیغاتی روی وسایل نقلیه

    قیمت تابلوهای استیل نقره ای به عوامل مختلفی، مانند اندازه، طرح، و کیفیت ورق استیل، بستگی دارد. به طور کلی، تابلوهای استیل نقره ای از تابلوهای تبلیغاتی دیگر گران تر هستند.

    برای سفارش تابلو استیل نقره ای، می توانید به یک شرکت تابلوسازی مراجعه کنید. شرکت های تابلوسازی با استفاده از دستگاه های پیشرفته، تابلوهای استیل نقره ای با کیفیت بالا تولید می کنند.

    n0c3y8B0zE

    تابلو استیل لبه پانچ

    تابلو استیل لبه پانچ نوعی تابلو تبلیغاتی است که از ورق استیل ساخته می شود. در این نوع تابلو، لبه های حروف و نوشته ها سوراخ شده اند و از پشت با نورپردازی LED روشن می شوند.

    تابلوهای استیل لبه پانچ به دلیل ویژگی های زیر، گزینه مناسبی برای تبلیغات محیطی هستند:

    زیبایی: تابلوهای استیل لبه پانچ به دلیل نورپردازی LED خود، جلوه ای زیبا و چشمگیر دارند.

    دوام: تابلوهای استیل لبه پانچ در برابر عوامل جوی مقاوم هستند و دوام بالایی دارند.

    قابلیت انعطاف پذیری: تابلوهای استیل لبه پانچ را می توان در اندازه ها و طرح های مختلف تولید کرد.

    تابلوهای استیل لبه پانچ معمولاً برای تبلیغات کسب و کارهایی استفاده می شوند که به دنبال ایجاد یک تصویر مدرن و جذاب هستند. این تابلوها همچنین برای تبلیغات تجاری، مانند تبلیغات محصولات و خدمات، نیز استفاده می شوند.

    در اینجا چند نمونه از کاربردهای تابلوهای استیل لبه پانچ آورده شده است:

    تابلوهای تبلیغاتی فروشگاه ها و مغازه ها

    تابلوهای تبلیغاتی شرکت ها و سازمان ها

    تابلوهای تبلیغاتی محصولات و خدمات

    تابلوهای تبلیغاتی روی دیوارها و ساختمان ها

    تابلوهای تبلیغاتی روی وسایل نقلیه

    قیمت تابلوهای استیل لبه پانچ به عوامل مختلفی، مانند اندازه، طرح، و کیفیت ورق استیل، بستگی دارد. به طور کلی، تابلوهای استیل لبه پانچ از تابلوهای تبلیغاتی دیگر گران تر هستند.

    برای سفارش تابلو استیل لبه پانچ، می توانید به یک شرکت تابلوسازی مراجعه کنید. شرکت های تابلوسازی با استفاده از دستگاه های پیشرفته، تابلوهای استیل لبه پانچ با کیفیت بالا تولید می کنند.

    مراحل ساخت تابلو استیل لبه پانچ

    مراحل ساخت تابلو استیل لبه پانچ به شرح زیر است:

    طراحی: اولین مرحله، طراحی تابلو استیل لبه پانچ است. در این مرحله، طرح تابلو با توجه به نیاز مشتری و محل نصب آن، طراحی می شود.

    برش ورق استیل: پس از طراحی، ورق استیل با استفاده از دستگاه برش لیزر یا دستگاه CNC برش داده می شود.

    حفر لبه ها: در این مرحله، لبه های حروف و نوشته ها با استفاده از دستگاه پانچ سوراخ می شوند.

    نصب LED: در این مرحله، لامپ های LED در پشت حروف و نوشته ها نصب می شوند.

    مونتاژ تابلو: در این مرحله، قطعات تابلو با استفاده از پیچ و مهره یا جوشکاری مونتاژ می شوند.

    مزایا و معایب تابلو استیل لبه پانچ

    مزایا:

    زیبایی و جلوه چشمگیر

    دوام و مقاومت در برابر عوامل جوی

    قابلیت انعطاف پذیری در اندازه و طرح

    معایب:

    قیمت نسبتاً بالا

    نیاز به برق برای روشنایی

    نتیجه گیری

    تابلوهای استیل لبه پانچ یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی هستند که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود، گزینه مناسبی برای تبلیغات محیطی هستند. این تابلوها علاوه بر زیبایی و دوام، قابلیت انعطاف پذیری بالایی نیز دارند و می توان آنها را در اندازه ها و طرح های مختلف تولید کرد.

    XAMubYGwyv

    تابلو استیل نور اندریک

    تابلو استیل نور اندریک نوعی تابلو تبلیغاتی است که از ورق استیل ساخته می شود. در این نوع تابلو، نورپردازی از پشت حروف و نوشته ها انجام می شود.

    تابلوهای استیل نور اندریک به دلیل ویژگی های زیر، گزینه مناسبی برای تبلیغات محیطی هستند:

    زیبایی: تابلوهای استیل نور اندریک به دلیل نورپردازی LED خود، جلوه ای زیبا و چشمگیر دارند.

    دوام: تابلوهای استیل نور اندریک در برابر عوامل جوی مقاوم هستند و دوام بالایی دارند.

    قابلیت انعطاف پذیری: تابلوهای استیل نور اندریک را می توان در اندازه ها و طرح های مختلف تولید کرد.

    تابلوهای استیل نور اندریک معمولاً برای تبلیغات کسب و کارهایی استفاده می شوند که به دنبال ایجاد یک تصویر مدرن و جذاب هستند. این تابلوها همچنین برای تبلیغات تجاری، مانند تبلیغات محصولات و خدمات، نیز استفاده می شوند.

    در اینجا چند نمونه از کاربردهای تابلوهای استیل نور اندریک آورده شده است:

    تابلوهای تبلیغاتی فروشگاه ها و مغازه ها

    تابلوهای تبلیغاتی شرکت ها و سازمان ها

    تابلوهای تبلیغاتی محصولات و خدمات

    تابلوهای تبلیغاتی روی دیوارها و ساختمان ها

    تابلوهای تبلیغاتی روی وسایل نقلیه

    قیمت تابلوهای استیل نور اندریک به عوامل مختلفی، مانند اندازه، طرح، و کیفیت ورق استیل، بستگی دارد. به طور کلی، تابلوهای استیل نور اندریک از تابلوهای تبلیغاتی دیگر ارزان تر هستند.

    برای سفارش تابلو استیل نور اندریک، می توانید به یک شرکت تابلوسازی مراجعه کنید. شرکت های تابلوسازی با استفاده از دستگاه های پیشرفته، تابلوهای استیل نور اندریک با کیفیت بالا تولید می کنند.

    مراحل ساخت تابلو استیل نور اندریک

    مراحل ساخت تابلو استیل نور اندریک به شرح زیر است:

    طراحی: اولین مرحله، طراحی تابلو استیل نور اندریک است. در این مرحله، طرح تابلو با توجه به نیاز مشتری و محل نصب آن، طراحی می شود.

    برش ورق استیل: پس از طراحی، ورق استیل با استفاده از دستگاه برش لیزر یا دستگاه CNC برش داده می شود.

    حفر لبه ها: در این مرحله، لبه های حروف و نوشته ها با استفاده از دستگاه پانچ سوراخ می شوند.

    نصب LED: در این مرحله، لامپ های LED در پشت حروف و نوشته ها نصب می شوند.

    مونتاژ تابلو: در این مرحله، قطعات تابلو با استفاده از پیچ و مهره یا جوشکاری مونتاژ می شوند.

    مزایا و معایب تابلو استیل نور اندریک

    مزایا:

    زیبایی و جلوه چشمگیر

    دوام و مقاومت در برابر عوامل جوی

    قابلیت انعطاف پذیری در اندازه و طرح

    معایب:

    نیاز به برق برای روشنایی

    نتیجه گیری

    تابلوهای استیل نور اندریک یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی هستند که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود، گزینه مناسبی برای تبلیغات محیطی هستند. این تابلوها علاوه بر زیبایی و دوام، قابلیت انعطاف پذیری بالایی نیز دارند و می توان آنها را در اندازه ها و طرح های مختلف تولید کرد.

    تفاوت تابلو استیل نور اندریک و تابلو استیل لبه پانچ

    تفاوت اصلی تابلو استیل نور اندریک و تابلو استیل لبه پانچ در نحوه نورپردازی آنها است. در تابلو استیل نور اندریک، نورپردازی از پشت حروف و نوشته ها انجام می شود، اما در تابلو استیل لبه پانچ، نورپردازی از لبه های حروف و نوشته ها انجام می شود.

    تابلوهای استیل نور اندریک به دلیل نورپردازی یکنواخت تر، جلوه ای زیباتر دارند، اما تابلوهای استیل لبه پانچ به دلیل نورپردازی متمرکز تر، توجه بیشتری را به خود جلب می کنند.

    3HcMdqGeVd

    تابلو استیل پلکسی مات

    تابلو استیل پلکسی مات نوعی تابلو تبلیغاتی است که از ترکیب حروف استیل و ورق پلکسی مات ساخته می‌شود. در این نوع تابلو، حروف استیل به عنوان نماد و نشان تجاری کسب‌وکار بر روی ورق پلکسی مات قرار می‌گیرند. ورق پلکسی مات به دلیل داشتن سطح مات، باعث می‌شود که نورپردازی حروف استیل به خوبی انجام شود و جلوه‌ای زیبا و چشم‌نواز ایجاد کند.

    تابلو استیل پلکسی مات دارای مزایای زیادی است که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    ماندگاری بالا: حروف استیل و ورق پلکسی مات از دوام و مقاومت بالایی برخوردار هستند و در برابر شرایط جوی مختلف مانند نور خورشید، باران و برف، آسیب نمی‌بینند.

    زیبایی و جذابیت: تابلو استیل پلکسی مات دارای ظاهری زیبا و مدرن است و می‌تواند به خوبی توجه مشتریان را به خود جلب کند.

    قابلیت سفارشی‌سازی: تابلو استیل پلکسی مات را می‌توان در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف سفارش داد تا با دکوراسیون محیط کسب‌وکار هماهنگ باشد.

    تابلو استیل پلکسی مات برای انواع کسب‌وکار از جمله مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، شرکت‌ها، ارگان‌های دولتی و غیردولتی و ... مناسب است.

    مراحل ساخت تابلو استیل پلکسی مات به شرح زیر است:

    طراحی و ساخت حروف استیل: در این مرحله، طرح حروف استیل بر اساس سفارش مشتری توسط طراح تابلوسازی طراحی می‌شود. سپس، حروف استیل با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته لیزری یا برشکاری ساخته می‌شوند.

    برش ورق پلکسی مات: در این مرحله، ورق پلکسی مات با استفاده از دستگاه‌های برشکاری در اندازه و شکل مورد نظر برش داده می‌شود.

    مونتاژه حروف استیل و ورق پلکسی مات: در این مرحله، حروف استیل بر روی ورق پلکسی مات نصب می‌شوند.

    نورپردازی: در این مرحله، حروف استیل با استفاده از لامپ‌های SMD یا LED نورپردازی می‌شوند.

    قیمت تابلو استیل پلکسی مات به عوامل مختلفی مانند نوع و ضخامت ورق استیل، نوع و ضخامت ورق پلکسی مات، ابعاد تابلو، نوع نورپردازی و ... بستگی دارد.

    در ادامه، به برخی از ویژگی‌های مثبت و منفی تابلو استیل پلکسی مات اشاره می‌کنیم:

    ویژگی‌های مثبت:

    ماندگاری بالا

    زیبایی و جذابیت

    قابلیت سفارشی‌سازی

    قابلیت نورپردازی

    ویژگی‌های منفی:

    قیمت نسبتاً بالا

    نیاز به برق برای نورپردازی

    در مجموع، تابلو استیل پلکسی مات یک نوع تابلو تبلیغاتی با کیفیت و ماندگار است که می‌تواند گزینه مناسبی برای کسب‌وکارهای مختلف باشد.

    مزایای تابلو استیل پلکسی مات:

    ماندگاری بالا: حروف استیل و ورق پلکسی مات از دوام و مقاومت بالایی برخوردار هستند و در برابر شرایط جوی مختلف مانند نور خورشید، باران و برف، آسیب نمی‌بینند.

    زیبایی و جذابیت: تابلو استیل پلکسی مات دارای ظاهری زیبا و مدرن است و می‌تواند به خوبی توجه مشتریان را به خود جلب کند.

    قابلیت سفارشی‌سازی: تابلو استیل پلکسی مات را می‌توان در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف سفارش داد تا با دکوراسیون محیط کسب‌وکار هماهنگ باشد.

    قابلیت نورپردازی: تابلو استیل پلکسی مات را می‌توان با استفاده از لامپ‌های SMD یا LED نورپردازی کرد تا در شب نیز به خوبی دیده شود.

    معایب تابلو استیل پلکسی مات:

    قیمت نسبتاً بالا: تابلو استیل پلکسی مات به دلیل استفاده از متریال باکیفیت، نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی قیمت بالاتری دارد.

    نیاز به برق برای نورپردازی: تابلو استیل پلکسی مات را می‌توان با استفاده از لامپ‌های SMD یا LED نورپردازی کرد که برای این کار نیاز به برق دارد.

     hSSm0HXTww

     

  • پاسخ به سوالات

    ندای مشاور، پذیرای سوالات و سفارشات شما

    کارشناسان خدمات تخصصی قبل و پس از فروش به منظور مشاوره و پیشنهاد جیره‌های متوازن و اقتصادی، ارایه راهکارهای اجرایی و تخصصی در امر پرورش و انجام خدمات آزمایشگاهی به صورت رایگان در خدمت پرورش دهندگان گرامی هستند.

تابلوسازی نشان شهر

شرکت تبلیغاتی نشان شهر سازنده مدرنترین تابلوهای تبلیغاتی در ایران می باشد که دارای بیش از 30 سال سابقه در کارنامه خود دارد. این مجموعه عظیم تبلیغاتی هم اکنون کلیه تولیدات خود را با 20 % تخفیف به مشتریان در سراسر کشور ارائه می نماید.

اطلاعات تماس

از روش های زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید:

  • آدرس : تهران - میدان هفت تیر – خیابان کریمخان زند خیابان ایرانشهر – روبه روی پارک هنرمندان کوچه شهید جوادی – پلاک 1

  • تلفن :  09125725622 | 021-88300886

  • سامانه ندای مشاور : 09125725622

  • آدرس پست الکترونیک : info [at] tabloshahrco [dot] ir


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت  تابلو نشان شهر می باشد.