انواع تابلو استیل | 30% تخفیف واقعی 100% تضمین کیفیت

انواع تابلو استیل | 30% تخفیف واقعی 100% تضمین کیفیت

تابلو استیل یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی است که از ورق‌های استیل ساخته می‌شود. ورق‌های استیل به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی، زنگ‌زدگی و عوامل محیطی، گزینه مناسبی برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی هستند.

انواع تابلو استیل

تابلوهای استیل بر اساس نوع ورق استیل مورد استفاده، به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. برخی از انواع تابلو استیل عبارتند از:

تابلو استیل طلایی

یکی از پرطرفدارترین انواع تابلو استیل مدل های طلایی است که به صورت ساده و خش دار تولید می شود. نوری که در پس زمینه این تابلوها استفاده می شود حالت زیبایی ایجاد کرده و در جلب توجه مشتریان تأثیرگذار است.

mrXbShMX12

تابلو استیل نقره ای

فلزی که در ساخت این مدل از تابلوهای استیل به کار می رود به رنگ نقره ای بوده و در دو طرح ساده و خش دار تولید می شود. این تابلوها نیز به مانند نمونه های طلایی دارای نور پس زمینه هستند که در جلب توجه افراد نقش بسیار مهمی دارد.

 Gj39DAlM8q

تابلو استیل لبه پانچ

برخی از نمونه های تابلو استیل تحت عنوان لبه پانچ شناخته می شوند که در دو رنگ طلایی و یا نقره ای تولید می شوند. در زمان طراحی و ساخت این تابلوها با استفاده از دستگاه مخصوص پانچ لبه های حروف سوراخ شده و نورپردازی انجام می شود. نوری که از این سوراخ ها رد می شود با چشم عبور کرده و می تواند نظر افراد را جلب کند.

 07IBJn4RG9

تابلو استیل نور اندریک

در طراحی تابلوهای تابان به مانند تابلوهای چلنیوم عمل می شود و می توان نور را هم از داخل حروف و از بخش پشت آن ها عبور داد. با این کار حروف نیز به صورت نورانی دیده می شوند درحالی که حروف استیل قابلیت عبور نور را ندارند. درخصوص تابلوهای نور اندریک از لامپ اس ام دی استفاده شده و در پشت حروف قرار داده می شود. پس از نصب تابلو در فضای موردنظر نور از لبه ها و اطراف حروف برجسته ساطع شده و باعث می شود تا کار به صورت زیباتری دیده شود.

SWVfr6tq5f

تابلو استیل پلکسی مات

در ساخت و طراحی این مدل از تابلوها از پلکسی گلاس جهت انتشار نور استفاده می شود و لامپ های اس ام دی در قسمت پشت حروف قرار می گیرد. نور تابیده شده از پلکسی عبور کرده و موجب زیباتر دیده شدن تابلو می شود.

4kj0mc0kFD

تابلو ترکیبی استیل و پلاستیک

در ساخت و طراحی این مدل از تابلوها از حروف پلاستیکی نئون در کنار استیل ساخته شده است و در نهایت تابلو جذابی خلق می شود.

تابلو استیل رینگی

یکی دیگر از انواع تابلوهای استیل که دارای طرفدار بیشتری است تابلو استیل رینگی است. حروفی که بر روی این تابلوها قرار داده می شود از جنس استیل بوده و دارای دو رنگ طلایی و نقره ای هستند. نور پردازی ای که بر روی این تابلوها انجام می شود موجب جذاب تر دیده شدن تابلو شده و می تواند نظر هر فردی را جلب کند.

a55PDBTt9S

تابلو استیل میرور

ورق های استیلی که درخصوص این تابلوها استفاده می شود نمای براقی داشته و به صورت آینه به نظر می رسد.

تابلو حروف برجسته استیل

تابلو استیل از نوع حروف برجسته با بعد بخشیدن به کار سبب افزایش جلوه و تبلیغ کار و زیبایی بصری کم نظیری می شود. این مدل تابلو های استیل خارجی برای طراحی بیرونی معمولا از دو نوع متداول استیل نقره ای و طلایی ساخته می شوند که رخ بسیار زیبایی دارند و ساختار آنها کلاسیک است. ورق های استیلی که درخصوص این تابلوها استفاده می شود حابت براقی داشته و به صورت آینه به نظر می رسد.

h035BsJXFr

مراحل ساخت تابلو استیل

ساخت تابلو استیل معمولاً در کارگاه‌های تابلوسازی انجام می‌شود. مراحل ساخت تابلو استیل به شرح زیر است:

  1. طراحی: اولین مرحله در ساخت تابلو استیل، طراحی آن است. طراح تابلو با توجه به نیاز مشتری و بودجه مورد نظر، طرحی مناسب را برای تابلو تهیه می‌کند.
  2. برش: در مرحله بعد، ورق‌های استیل با استفاده از دستگاه‌های برش، به شکل‌های مورد نظر برش داده می‌شوند.
  3. حکاکی: در صورت نیاز، طرح مورد نظر روی ورق‌های استیل حکاکی می‌شود.
  4. چاپ: در صورتی که طرح مورد نظر به صورت چاپی باشد، آن را روی ورق‌های استیل چاپ می‌کنند.
  5. نصب: در مرحله آخر، تابلو استیل روی دیوار نصب می‌شود.

نتیجه‌گیری

تابلوهای استیل یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی هستند که از ورق‌های استیل ساخته می‌شوند. ورق‌های استیل به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی، گزینه مناسبی برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی هستند. تابلوهای استیل ظاهری زیبا و مدرن دارند و برای انواع کاربری‌ها مناسب هستند.

جهت مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر روی تابلو استیل کلیک نمایید.

تهیه و تنظیم: ملیحه صبوری


مقالات دیگر

تابلوسازی نشان شهر

شرکت تبلیغاتی نشان شهر سازنده مدرنترین تابلوهای تبلیغاتی در ایران می باشد که دارای بیش از 30 سال سابقه در کارنامه خود دارد. این مجموعه عظیم تبلیغاتی هم اکنون کلیه تولیدات خود را با 20 % تخفیف به مشتریان در سراسر کشور ارائه می نماید.

اطلاعات تماس

از روش های زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید:

  • آدرس : تهران - میدان هفت تیر – خیابان کریمخان زند خیابان ایرانشهر – روبه روی پارک هنرمندان کوچه شهید جوادی – پلاک 1

  • تلفن :  09125725622 | 021-88300886

  • سامانه ندای مشاور : 09125725622

  • آدرس پست الکترونیک : info [at] tabloshahrco [dot] ir


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت  تابلو نشان شهر می باشد.