انواع تابلو چلنیوم | 30% تخفیف واقعی 100% تضمین کیفیت

انواع تابلو چلنیوم | 30% تخفیف واقعی 100% تضمین کیفیت

انواع تابلو چلنیوم

 تابلو چلنیوم (چنلیوم)یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی است که از حروف برجسته ساخته شده است. حروف برجسته چلنیوم از جنس پلکسی گلاس و لبه آنها از جنس آلومینیوم است. این تابلوها قابلیت نورپردازی دارند و با استفاده از لامپ‌های اس ام دی روشن می‌شوند.

تابلوهای چلنیوم به دلیل زیبایی، تنوع و قیمت مناسب، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این تابلوها برای تبلیغات انواع مشاغل، از جمله مغازه‌ها، شرکت‌ها، رستوران‌ها و... مناسب هستند.

انواع تابلو چلنیوم (چنلیوم) بر اساس شکل حروف و نحوه نورپردازی به شرح زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

1. تابلو چلنیوم ساده:

زمانی ک هدر ساخت حروف از متریال یا رنگ خاص استفاده نگردد به آن تابلو چلنیوم ساده می گویند.این مدل تابلو به عنوان ارزانترین تابلو به حساب می آید و حالت مینیمال و ساده آن سبب زیبایی زیاد آن شده است.برای ساخت این نوع ورق از کامپوزیت، پی وی سی، ترموود برای زیر سازی و ورق پلکسی گلاس جهت رو سازی حروف، همچنین از رول آن در جهت ساخت لبه های حروف و لامپ smd و منبع تغذیه استفاده میگردد.

YdftsZn9sk

2. تابلو چلنیوم ستاره‌ای

در ساخت تابلو چلنیوم ستاره ای، پلکسی گلاس بالایی در فاصله مشخص با استفاده از دستگاه برش لیزری ، بریده و مشبک کاری می شود تا در هنگام روشن شدن تابلو ، نقاط ستاره ای شکل دیده شود و تابلو جلوه بصری جذابی را به نمایش می گذارد.

s7c9kgJhId

3. تابلو چلنیوم الماسی

این تابلو همانند الماس درخشان و دارای انواع اشکال هندسی مانند لوزی و دایره است. تابلوساز در هنگام ساخت تابلو چلنیوم الماسی ، برش هایی بر روی پلکسی ایجاد کرده که این برش ها موجب  شکست شده و اشکال هندسی برش داده شده بر روی پلکسی، به نمایش در می آیند.

ViDCigaGB7

4. تابلو چلنیوم پلکسی دوبل

در ساخت این نوع تابلو ها از دو پلکسی گلاس با رنگهای متفاوت استفاده می شود البته این موضوع به درخواست مشتری صورت میپذیرد.تابلو چلنیوم دوبل همچنین با ورق های پلکسی طرح دار نیز تولید میگردد که در بین تابلوسازان با نام تابلو چلنیوم دوبل طرح دار معروف شده است. در ساخت این نوع تابلو چلنیوم در ابتدا حروف طراحی شده بر روی پلکسی برش خورده و سپس دو پلکسی مورد نظر با استفاده از چسب مخصوص بر روی هم چسبانده می شوند.

dM49YdaEcG

5. تابلو چلنیوم لترمکس

زمانی که سطح شیشه ای شفاف با ضخامت یک سانتی متر بر روی لبه های حروف برجسته چلنیوم ایجاد شود، این موضوع سبب منعکس شدن نور از کناره های حروف شده که این تکنیک لترمکس نام دارد.

qp8CF6Fa1P

6. تابلو چلنیوم پانچی

تابلو لبه پانچی تابلویی است که نور علاوه بر سطح حروف، از لبه های حروف نیز به چشم میخورد. لبه های حروف برجسته به شکل های مختلفی مثل چلنیوم ساید، چلنیوم پانچ، چلنیوم سوپر ساید و دیگر موارد قابل اجراست و سبب زیبایی هر چه بیشتر تابلو می شود به شرط اینکه در هنگام پانچ لبه ها، به قطر، تراکم و قطر لبه پانچ توجه کافی شود تا باعث نمایان شدن لامپ های SMD نشود.

4Y20fi1es0

7. تابلو چلنیوم نوراندریک

نور اندریک یا نور مخفی تکنیکی در جهت نورپردازی از پشت به وجود آمده است که بر روی تابلوهای متفاوت از جمله تابلو چلنیوم انجام می گردد . برای ساخت تابلو چلنیوم نور اندریک لامپ های SMD را بر روی لایه زیرین تابلو چلنیوم نصب می کنند . برای نورپردازی این تابلو یک فضای خالی چند سانتی متری نسبت به زمینه تابلو ایجاد شده و لامپ در این فضا قرار داده می شوند و هنگام روشن شدن لامپ ها علاوه بر رویه حروف برجسته چلنیوم ، از زیر حروف نیز نور به چشم متصاعد می شود و جلوه کار زیباتر می شود .

 H9GEG58Mx6

8. تابلو چلنیوم کریستال

در ساخت حروف این نوع چلینیوم از دانه های کریستال و پلکسی گلاس استفاده شده که این مدل چلینیوم تقریبا جدید است. چلینیوم های کریستالی به شکل ، تک رنگ یا تمام رنگ و بنا به سلیقه مشتری انتخاب می شوند.

 9cH1yFFtUE

9. تابلو چلنیوم RGB

در این مدل تابلو از برد استفاده شده تا با کمک ریموت کنترل بتوان رنگ های آن را تغییر داد.همچنین صفحه نمایش آن قابلیت پخش ۱۶ میلیون رنگ وجود دارد RGB یا همان سبز ، قرمز و آبی سه رنگ اصلی است که در هنگام ترکیب  توانایی تولید هفت رنگ را دارند و به همین دلیل تابلو هفت رنگ نیز نامیده می شوند . برای ساخت این نوع تابلو چلنیوم  به اس ام دی های RGB ، پلکسی گلاس سفید ، ورق پی وی سی، کنترلر  برای زیرسازی تابلو و منبع تغذیه نیازمند هستیم.

wn2TLtrhMS

10. تابلو چلنیوم طلایی

تابلو چلنیوم طلایی یکی از پرسفارش ترین نوع تابلو چلنیوم بوده که با توجه به سلیقه مشتریان با استفاده از رول چلنیوم طلایی ،ورق پلکسی گلاس طلایی و اس ام دی هایی با رنگ طلایی اجرا و پیاده سازی می شود . همچنین این تابلو چلنیوم می تواند به صورت تابلو دوبل، طلایی ساده ، پانچی، رینگی اجرا و پیاده سازی شود.

7zfytlM7RB

 11.تابلو چلنیوم ترکیبی

استفاده همزمان تابلو چلنیوم به همراه با رینگ استیل ، چوب ترموود و ورق کامپوزیت یا از سایر متریال ها به صورت ترکیبی سبب ایجاد یک تابلوی ترکیبی و تلفیقی در محل کار شما میشود.

VyfrDoYFpD

 

جهت مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر روی تابلو چلنیوم کلیک نمایید.

 تهیه و تنظیم: ملیحه صبوری


مقالات دیگر

تابلوسازی نشان شهر

شرکت تبلیغاتی نشان شهر سازنده مدرنترین تابلوهای تبلیغاتی در ایران می باشد که دارای بیش از 30 سال سابقه در کارنامه خود دارد. این مجموعه عظیم تبلیغاتی هم اکنون کلیه تولیدات خود را با 20 % تخفیف به مشتریان در سراسر کشور ارائه می نماید.

اطلاعات تماس

از روش های زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید:

  • آدرس : تهران - میدان هفت تیر – خیابان کریمخان زند خیابان ایرانشهر – روبه روی پارک هنرمندان کوچه شهید جوادی – پلاک 1

  • تلفن :  09125725622 | 021-88300886

  • سامانه ندای مشاور : 09125725622

  • آدرس پست الکترونیک : info [at] tabloshahrco [dot] ir


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت  تابلو نشان شهر می باشد.